Hein schreef:kraats schreef:Voor het spektakel en het lachgehalte hier op het forum kortom; het amusement.....
Jammer dat je je zo opstelt Theo. In plaats van blij te zijn dat er deze keer niks gebeurt is, begin je volgens mij een stuk verborgen frustratie los te laten op de fotografen. Maak je iets dat behoorlijk verkeerd had kunnen aflopen tot een lachertje. Ik denk dat iedere fotograaf na Hulst 2005 doordrongen is van het feit welke schade aan voeten deze dingen aan kunnen richten. Ik persoonlijk kijk altijd drie keer uit en blijf minimaal op een meter tot anderhalve meter van die dingen af. En dat is denk ik afgelopen zondag mijn geluk geweest. Want ja, ik was ook één van de drie.
Elk ongeluk, rijder, navigator, pers, publiek of monteurs dat maakt me geen zak uit, is er in mijn ogen één te veel. Al dondert er een auto van de krik en raakt er niemand bij gewond, dan nog vind ik dat je daar met respect mee om moet gaan.
En dat doe jij in dit geval duidelijk niet.
Hey nog een fotograaf....
Ik verbaas me erover hoe jij het voor elkaar krijgt om te reageren op 1 regel en de rest voor het gemak maar te vergeten. Dat jij dus schijnbaar de essentie van de rest van de tekst niet wilt zien zegt meer over jouw dan over mij.
Trek je vooral niks van mijn commentaar aan dan gaan we gewoon op echte ellende zitten wachten. Maarja fotografen gaan nu waarschijnlijk denken dat ik fotograafje wil pesten ofzo? Nee, hoewel mijn eerste zin op een sarcastische wijze confronterend blijkt te zijn, weet jij ook wel beter.
Ik probeer alleen te waarschuwen dat een groot aantal van jullie, in mijn ogen, niet goed met hun eigen veiligheid en die van anderen omgaat.
Maar als je het anders wilt zien, be my guest....