Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
wimo schreef:Op de Amigo site (www.amigorallyteam.nl) is een berichtje verschenen over Joop.
Groetjes Monique
sebas schreef:wimo schreef:Op de Amigo site (www.amigorallyteam.nl) is een berichtje verschenen over Joop.
Groetjes Monique
Waar zie je dat dan staan?sorry kijk er waarschijnlijk over...
Zoals de meeste inmiddels hebben vernomen zijn op KP3 van de Nederlandrally
Willie en Joop hard van het parcours gegaan.
Met Willie gaat het redelijk goed (wat spierpijn), maar met Joop is het ernstiger gesteld.
Joop is met de trauma helikopter overgebracht naar het Radboud ziekenhuis,
en hier verblijft hij momenteel op intensive care.
Zoals tot nu toe bekend is, heeft Joop zijn bekken gebroken en een ernstig hersenletsel.
Wij hopen dat de komende dagen de situatie van Joop zal verbeteren.
Via de site zullen wij de eventuele veranderingen in situatie van Joop bekendmaken.
Amigo Rallyteam.
briljant schreef:even op F5 drukkensebas schreef:Nou Steven toen ik er keek stond het er duidelijk niet..
StevenK schreef:Zoals de meeste inmiddels hebben vernomen zijn op KP3 van de Nederlandrally
Willie en Joop hard van het parcours gegaan.
Met Willie gaat het redelijk goed (wat spierpijn), maar met Joop is het ernstiger gesteld.
Joop is met de trauma helikopter overgebracht naar het Radboud ziekenhuis,
en hier verblijft hij momenteel op intensive care.
Zoals tot nu toe bekend is, heeft Joop zijn bekken gebroken en een ernstig hersenletsel.
Wij hopen dat de komende dagen de situatie van Joop zal verbeteren.
Via de site zullen wij de eventuele veranderingen in situatie van Joop bekendmaken.
Amigo Rallyteam.
Ik wil Joop, maar ook het hele team sterkte wensen !
loadmaster schreef:briljant schreef:even op F5 drukkensebas schreef:Nou Steven toen ik er keek stond het er duidelijk niet..
ff een vraagje tussen door, ga jij nog navigeren bij Thom met de Euregiorally???
Matti
loadmaster schreef:briljant schreef:even op F5 drukkensebas schreef:Nou Steven toen ik er keek stond het er duidelijk niet..
ff een vraagje tussen door, ga jij nog navigeren bij Thom met de Euregiorally???
Matti
red devil schreef:Weet iemand wat er met wout hazeleger gebeurt is ??
in z'n cosworth ??
Daar hoor ik nml ook erg nare berichten over .
red devil schreef:Weet iemand wat er met wout hazeleger gebeurt is ??
in z'n cosworth ??
patlip schreef:Nou ik was er ook bij
s,morgens al verkenningscontrole daar stond ik al alleen.
s,middags TC service uit KP 3/8 en dat moest ik ook al alleen doen om dat ze officials te kort kwamen en dan ook nog eens geen warme hap s,avonds ja ze zorgen goed voor hun eigen officials (niet dus)
maar al met al was het toch een mooie dag
Groetjes Patrick Lipholt (rally is not a crime)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten