Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor SylviaVisser » vr okt 06, 2006 8:27

renaultclios1600fan schreef:Hallo allemaal,

Dit is mn eerste post hier :lol:
Zaterdag ben ik ook aanwezig bij de rally , maar zal er weinig van mee krijgen want zal op een vip busje rijden voor de gasten van mn werkgever. (patrick veenhuizen)
Maar heb er wel onwijs zin in.

Iedereen veel plezier zaterdag!!!!!!!

Zolang je geen deelnemers in de weg rijd... :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor rally for ever » vr okt 06, 2006 8:41

Kan er helaas morgen niet bij zijn :( :( :cry:
Iedereen die wel gaat heel veel plezier en laten we hopen dat het kampioenschap nog niet beslist wordt. 8) ( de laatste ben ik nl wel weer van de partij )
Laatst bijgewerkt door rally for ever op vr okt 06, 2006 8:42, in totaal 1 keer bewerkt.
rally for ever

Berichtdoor StevenK » vr okt 06, 2006 8:42

SylviaBos schreef:
renaultclios1600fan schreef:Zaterdag ben ik ook aanwezig bij de rally , maar zal er weinig van mee krijgen want zal op een vip busje rijden voor de gasten van mn werkgever. (patrick veenhuizen)

Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat VIP busjes *niet* in de weg reden :(
StevenK
Site Admin

Berichtdoor SylviaVisser » vr okt 06, 2006 8:45

StevenK schreef:
SylviaBos schreef:
renaultclios1600fan schreef:Zaterdag ben ik ook aanwezig bij de rally , maar zal er weinig van mee krijgen want zal op een vip busje rijden voor de gasten van mn werkgever. (patrick veenhuizen)

Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat VIP busjes *niet* in de weg reden :(

Kijk dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, maar ..... :D :wink:

**als ik de route nu bekijk bij service uit vrees ik het ergste**
SylviaVisser

Berichtdoor Jeroen » vr okt 06, 2006 9:09

Mijn voorbeschouwing Rally Barneveld:

Nou vanavond begint dan eindelijk onze thuis rally in Barneveld en Putten. Ondanks de korte kennismaking met de Subaru in de Golden Tulip Rally hebben we daar veel geleerd. We hebben diverse aanpassingen aan de auto doorgevoerd die de prestaties en de betrouwbaarheid fors verhogen. Ten eerste hadden we last van een extreem hoge inlaatlucht temperatuur. Door het inbouwen van een airbox is dat nu verholpen. Ook is de turbodruk regeling flink onder handen genomen, waardoor we nu niet meer met een oog op de turbodruk meter hoeven te rijden. De auto voelt nu zeer betrouwbaar aan. Belangrijk hierbij was het inregelen van het motor management door Dennis de Vos. Hij heeft ook de ALS zo weten in te stellen dat die werkt, maar er niet voor zorgt dat ik geen rembekrachtiging meer heb (vacuum).

Vanavond om 20:30 keuren op de Harselaar en daarna op tijd naar bed, want de verkenning begint al om 7:00 uur morgenochtend. Proef 1 is onze "thuisproef". Deze begint op ca. 2,5km van huis. Ik denk dat dit ook gelijk technisch de moeilijkste proef is omdat er veel klinkers in zitten met zelfs stukken met gladde klinkers. Ook zit er wat onverhard in dat er nu niet goed bij schijnt te liggen. De 2de proef is ook bij Putten en die is zeer snel. Persoonlijk vind ik zeer technische proeven veel prettiger dan snelle. Dan hebben we natuurlijk ook nog de 3 proeven "bij" Barneveld. Voorals de proef bij Kootwijkerbroek is lastig. De laatste proef die weerbij de Harselaar uitkomt heeft zeer snelle stukken.

Hoewel de regen morgenmiddag "weg trekt" ga ik uit van een natte rally en daarom zeer moeilijk. Ik ga er van uit dat er bij de top redelijk wat adrenaline in het spel zal zijn, maar ook zij moeten op zoek naar een goede balans tussen snelheid en aankomen. Als we naar de GTR terug kijken, dan zou dat laatste nu onder deze omstandigheden wel eens winnend kunnen blijken. Voor wat mezelf betreft is de focus; uitrijden, heelhouden, leren, plezier maken, maar boven alles: veiligheid!
Laatst bijgewerkt door Jeroen op vr okt 06, 2006 9:11, in totaal 2 keer bewerkt.
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor savrallying » vr okt 06, 2006 9:09

Is oke hoor :D,

Maar als je een goede wilt mag je hem op komen halen in barneveld heb er nog 3000 liggen :wink: .

Groetjes,

Sascha
savrallying

Berichtdoor renaultclios1600fan » vr okt 06, 2006 9:25

SylviaBos schreef:
StevenK schreef:
SylviaBos schreef:

Kijk dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, maar ..... :D :wink:

**als ik de route nu bekijk bij service uit vrees ik het ergste**

Dat zal bij ons in elk geval zeker niet gebeuren.
Hebben daar goede en duidelijke instructies voor gekregen , en het kan inderdaad niet de bedoeling zijn dat we jullie (de deelnemers) in de weg rijden.
In ons geval rijden we maar met 6 busjes , en als het net zo goed gaat als vorig jaar hebben jullie zeker geen last van ons , want we rijden maar voor een klein gezelschap en NIET voor de organisatie.
renaultclios1600fan

Berichtdoor SylviaVisser » vr okt 06, 2006 9:44

Oei : maar 6??

Nee, alle gekheid op een stokje ik wens je een top dag toe.
SylviaVisser

Berichtdoor ErikvanH » vr okt 06, 2006 13:23

Tot nu toe (2003,2004.2005) was er altijd ERG veel ellende met de VIP busjes die gasten juist voor de TC op de rondkoers afgeleverd hebben of gaan afleveren !!!!!
Maar ook veel supporters die kans zagen om met hun auto zo ver mogelijk door te rijden, en dan na de top gezien te hebben naar een volgende KP gaan, maar (soms achteruit) tegen de stroom rallyauto's inrijden!!!
Heb daar al veel ellende gezien en meegemaakt!
Hoop dat het nu eens goed geregeld is!

Gr, Erik.
ErikvanH

Berichtdoor Wolter » vr okt 06, 2006 15:51

Heb er zin in! Morgen navigeer ik bij Ulli Boïng in de 325i (startnr. 97). Nog nooit de wedstrijd meegemaakt, ken de proeven niet, etc. Het zal wel regenen en dus vreselijk glad zijn (dwars gaan :D).
Zondag moet ik zelf rijden in België met de RST en ben net bijna van mijn verkoudheid af.. wordt dus een zwaar weekend... je moet er wat voor hebben he, shit happens! :wink:
Wolter

Berichtdoor biesheuvel » vr okt 06, 2006 16:05

Weet zeker dat het droog is...

Altijd hoop houden :D

Groet, Antoine
biesheuvel

Berichtdoor JM Scooby » vr okt 06, 2006 16:18

Alle deelnemers veel succes gewenst!!!!! :) En laten we zeker hopen op goede en veilige afloop voor iedereen, deelnemers en toeschouwers!!! :lol:
JM Scooby

Berichtdoor Mantaturbo » vr okt 06, 2006 17:02

Morgen wil ik eigenlijk ook gaan kijken bij de demonstratie van Slowlysideways, de oude rallyauto's dus. Weet iemand wanneer (dus hoelaat) en waar deze plaats vind? Of vind dit gedurende alle klassementsproeven plaats?

Groeten Jurgen
Mantaturbo

Berichtdoor TWENGELTJE » vr okt 06, 2006 17:56

Mantaturbo schreef:Morgen wil ik eigenlijk ook gaan kijken bij de demonstratie van Slowlysideways, de oude rallyauto's dus. Weet iemand wanneer (dus hoelaat) en waar deze plaats vind? Of vind dit gedurende alle klassementsproeven plaats?

Groeten Jurgen

Deze groep rijden achter de rally aan over alle proeven
TWENGELTJE

Berichtdoor ceesford » vr okt 06, 2006 18:03

iedereen veel plezier toegewenst... met of zonder regen !
ceesford

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden