W.v.Westerneng schreef:hee hallo die kraats,
zekers ben ik een op en top rally fan al meer dan24 jaar!!!! jaja een oudje haha.
wat eep aangaat zo lang als ik hem al ken een man van zijn woord!!! echt hij heeft zijn redenen voor barneveld,
maar let maar op hij komt wel!!
en ja voor zover ik weet komt v/d brink met de mitsi van van de marel.
en jaap v lagen met???? haha [maar hij komt wel !!!]
VERDER KAN IK MELDEN DAT ER IN DE NACHT ECHT VERKEND WORD.
dat geeft niet want daar heeft niemand last van.
verder meld ik daar hier nier meer over.
okee ik ga er vandoor nog effe naar buuten of er nog wat te knallen is hihi.
een ieder op naar een prachtig mooi rally weekend.
met vr grt

Jij bent duidelijk anders actief in de sport dan ik want als je uit dezelfde plaats komt dan zou je elkaar toch moeten kennen in het kleine rallysport wereldje.
Natuurlijk komt Eep wel rijden, daar zorgt zijn navi wel voor

, maar als ie zijn woord had gehouden was ie niet aan de start verschenen, dus in dit geval heeft ie niet zijn woord gehouden, ook al zie ik m liever ook gewoon starten.
Ik heb begrepen dat v.d. Brink rijdt in de Witte Evo van JvdM en dat Jaap aan de start verschijnt met Evo 7 in Michelin Pilot kleuren. Volgens mij kwam deze auto eerder aan de start in B'veld met Mark Breier achter het stuur. Ze hebben alleen de inschrijving laat geregeld, denk ik.
Wanneer ik 'snachts over de proeven kom kom je alleen maar locals tegen. Dat daar toevallig een Rallyrijder bij kan zitten. ja das mogelijk.
Maar het is een beeld dat het hele jaar hetzelfde beeld geeft. Vroeg in de avond is dat een ander verhaal.
Nog een weekje, he? Ik zou het vervelend vinden dat je in je fanatisme een week te vroeg langs de proeven staat, maar dan kom ik je wel een keer koffie brengen.