Condoleance Nancy Meijer

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor bob » di sep 19, 2006 21:14

Patrick, veel sterkte naar jou en je familie
bob

Berichtdoor Timpreza » di sep 19, 2006 21:35

Patrick, kids en familie,

Namens de rallyvrienden uit het Zuiden des Lands, veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

Groet, Tim
Wanna play, catch me first..
Timpreza

Berichtdoor dennis.kampman » di sep 19, 2006 22:53

Dit hoort niet, het is een droom van mij om ooit ook aan rally's mee te mogen doen. Maar dit hoort niet. Dit is het hardste wat je kan overkomen.
Ik heb al drie dagen kippevel en een rotgevoel.
Patrick en rest van de familie veel sterkte en wijsheid toegewenst in de deze aller moelijkste tijd.
dennis.kampman

...

Berichtdoor DEEF » wo sep 20, 2006 10:47

Lieve Patrick,

Ik kan me jammer genoeg enigzins voorstellen een verlies zo groot als jij dit hebt meegemaakt ...

Er rest mij niets anders dan je alle kracht toe te wensen om de moeder van jouw kinderen te moeten missen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie samen met alle anderen die naast je staan verder kan ter nagedachtenis van jouw levensmaatje...

Heel veel sterkte

Dave Vael
Jolanda
Roos & Wout

Vendrell Platges (E)
DEEF

Berichtdoor hofman139 » wo sep 20, 2006 16:42

Waarom,dat is iets wat altijd in onze gedachten zal zijn en blijven.
Heel veel sterkte toegewenst.

Dick hofman en Bianca Keizer
Rijssen

Marchall Crew Rally International
hofman139

Berichtdoor cossieworth » wo sep 20, 2006 17:31

Wij wensen de familie veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Dennis
Henk
Anja

Polko uit Enter.
cossieworth

Berichtdoor JPV » wo sep 20, 2006 18:34

Heel veel sterkte aan alle geliefden en bekenden van Nancy.

Ik wens dat ze de kracht mogen vinden om dit enorme verlies te dragen.

Jean-Pierre Vael
JPV

Condleance

Berichtdoor swigoniak » do sep 21, 2006 8:39

Wij kunnen niet in woorden uitdrukken wat wij voelen maar willen ons medeleven via deze weg betuigen vooral aan Familie, Vrienden en Bekenden.

Met een laatste sport groet aan nancy
swigoniak

Berichtdoor Mark Verhoeven » do sep 21, 2006 16:47

Patrick, familie en vrienden, heel veel sterkte toegewenst met de verwerking van dit grote verlies.

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven

Berichtdoor wimo » do sep 21, 2006 18:10

Namens Jan de Winkel Rallyteam:

Het beloofde een mooie rally dag te worden, prachtig weer,een imposant startveld, super gemotiveerde coureurs, die op de mooie proeven in het Twentse land de strijd met elkaar aangingen.

Geruchten… Dan komt het verschrikkelijke bericht dat navigatrice Nancy Meijer een crash niet heeft overleefd en rest er niets anders meer als totale verslagenheid…
Nooit zagen we zoveel radeloosheid, ongeloof en schrik in de ogen van rijders en navigatoren die een uur geleden nog op het scherpst van de snede vochten op de klassementsproeven..

Rallysport is niet zonder risicio’s maar de auto’s zijn veilig. Voor elke wedstrijd worden ze gekeurd voordat ze mogen starten. Rallysport is ook een klein wereldje, iedereen kent elkaar en wordt gewaardeerd om zijn gedrevenheid en talent, des te groter komt ook de klap aan als er een Collega wegvalt….

In de minuut stilte hebben we Nancy herdacht… de altijd vrolijke, behulpzame en goedlachse Nancy, haar passie voor de rallysport, de vele toeschouwers die Patrick en Nancy vermaakten met hun schitterende spectaculaire Opel, het respect dat ze bij iedereen afdwongen.
De prachtige herinneringen aan vele jaren actieve rallysport met heel veel mooie momenten… die ze samen met veel plezier beleefd hebben.
Wij hopen dat deze gedachten voor Patrick en de kinderen straks weer een startpunt kunnen zijn om te denken en bouwen aan hun toekomst. Ze zullen hun hopelijk veel kracht geven!!

Het Rally team Jan de Winkel wil hierbij hun diepe medeleven en condoleances uitspreken naar Patrick, kinderen en familie, vrienden, fans..

We wensen hen heel veel sterkte… Onze gedachten zijn bij hen….

Jan, Radboud, Jan-Albert, Tiny, Erik, Niek, Bert, Arjen, Jan Willem.
wimo

Berichtdoor dhautosport » do sep 21, 2006 20:17

de klap was zaterdag enorm groot,een tragisch ongeval treft
een door ons zo geliefd team.

via deze weg wil wij ons medeleven betuigen aan Patrick en de kinderen,
de familie,het team en alle vrienden en fans.

john,richard en gerard den haan
erik de heus
DH autosport
dhautosport

Berichtdoor Biturbo » do sep 21, 2006 21:23

Via deze weg wil ik ook graag even alle betrokkenen heel, heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze verschrikkelijke gebeurtenis.
Biturbo

Berichtdoor Gems » do sep 21, 2006 22:12

Woorden schieten tekort....

Patrick, kinderen en familie... Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Gems

Berichtdoor Turbo de gravende mol » vr sep 22, 2006 15:57

Zaterdag morgen al vroeg stonden we klaar voor de opbouw van de klassementsproef het beloofde een mooie rally dag te worden, prachtig weer, een goed gevuld startveld, super gemotiveerde coureurs, die op de langste proef van de rally de strijd met elkaar aangaan.

Nog nooit zagen we zoveel snelheid, en gespannendheid achter het stuur van de rijders onderling gingen ze de strijd aan voor die ene winnende plek, op zijn scherpst van de snede vochten ze voor elke bocht uit op de klassementsproeven rond Hellendoorn.

Maar na een korte tijd komt het verschrikkelijke bericht binnen via de radio, dat navigatrice Nancy Meijer een crash niet heeft overleefd en rest er niets anders meer als totale verslagenheid we wilden wel maar we konden niets doen al was je zo dichtbij..........

Al kenden we de proef uit duizenden elke bocht en elke bewoner we wisten vanuit onze post dat het dichtbij moest zijn, op papier was het een lijntje van slechts vijf centimeter.........

In de minuut stilte hebben we Nancy herdacht de vrolijke, behulpzame en goedlachse Nancy, haar passie voor de rallysport, de vele toeschouwers die Patrick en Nancy vermaakten met hun schitterende spectaculaire Opel, het respect dat ze bij iedereen afdwongen.
De prachtige herinneringen aan vele jaren actieve rallysport met heel veel mooie momenten die ze samen met veel plezier beleefd hebben.

We hopen dat deze gedachten voor Patrick en de kinderen, familie, vrienden en fans straks weer een startpunt kunnen zijn om te denken aan de nieuwe opbouw van hun toekomst. Geef hen de kracht die het leven geeft!

Hierbij willen we dan onze diepe medeleven en condoleances uitspreken naar Patrick, kinderen familie, vrienden en fans.........

Peter Schuffelen & Roy Olde Meule
M.C.R.I. marshall's & Coordinators bewoners proef 2-8
Turbo de gravende mol

ga je een keer naar een rally gebeurd dit!

Berichtdoor Starkoo » za sep 23, 2006 18:26

Normaal ga ik naar de meeste autocrossen in de nl, ga je een keer rally kijken gebeurd dit vreselijk ongeval, Via deze weg wil ik ook graag even alle betrokkenen heel, heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze verschrikkelijke gebeurtenis hoppelijk gebeurd zo iets nooit meer!
Starkoo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden