BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » di jul 04, 2006 17:27

Dus komende uit de kant Rotterdam kan ik gewoon de A58 volgen naar Etten-Leur?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor topsport » di jul 04, 2006 17:46

Als je over A16 komt wel ja en dan afslag nr 18 nemen op de A58.
Let in Etten-Leur ook goed op je snelheid en waar je parkeert. Het centrumgedeelte is allemaal betaald parkeren en voor vergunninghouders
Ze controleren hier heel fanatiek op in Etten-Leur.
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor BraMKJ » do jul 06, 2006 10:13

SeBass schreef:
BraMKJ schreef:Hahaha, of je op Bassie kunt bouwen is nog maar afwachten, maar t is wel een aardig gebaar ;)

Jaja Bram :P

De startlijst staan online!!!

BHV: http://www.rallytiming.nl/deelnemers.php?r=bhv_2006
PLUS: http://www.rallytiming.nl/deelnemers.php?r=plus_2006


Halleluja! SeBass zijt geprezen! :P
Avatar gebruiker
BraMKJ
 
Berichten: 126
Geregistreerd: wo jun 14, 2006 9:37
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor SeBass » do jul 06, 2006 21:49

Voor de nieuwsgierigen. Het tijdschema staat online:
http://www.bhvexpogroeprally.com/index.php?p=167
Complexiteit in de Simpele Eenvoud
Avatar gebruiker
SeBass
 
Berichten: 82
Geregistreerd: wo nov 10, 2004 13:54
Woonplaats: Hengelo Ov

Berichtdoor mmrizio » vr jul 07, 2006 7:13

staphorstrallying schreef:de nieuw impreza van van Eldik. op de site staan foto's 8) menmrally.nl


Nu ook foto's van de test.

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Berichtdoor Amazone » vr jul 07, 2006 10:44

mmrizio schreef:
staphorstrallying schreef:de nieuw impreza van van Eldik. op de site staan foto's 8) menmrally.nl


Nu ook foto's van de test.

Maurice


Wat een auto, zeg! :shock: :lol:

Ben benieuwd hoe de auto er straks "in het echt" bestickerd en al uit zal zien... kan niet wachten zo naar Etten-Leur te vertrekken 8)

Ik vind trouwens de witte velgen stukken mooier!
Amazone
 
Berichten: 730
Geregistreerd: do aug 25, 2005 16:36
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor official No. 27768 » vr jul 07, 2006 13:25

jammer dat Heutink er niet bij kan zijn,

verder wordt het een druk maar vooral mooi weekend 8)

tot zaterdag
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor solberg the best » vr jul 07, 2006 16:12

Wat mij op viel aan de mark van eldik en bijrijder, dat ze een officeel subaru pak hebben en michiel een officiele subaru helm uit het jaar 2004 heeft maar mark nog steeds de (oude) zilvere stilo helm.Dan nog even terug komen op de bestickering ik vindt de bestickering dit jaar maar matig tot saai van van eldik vorig jaar was het allemaal veel aansprekender maar dat is mijn mening en ongetwijfeld zullen meer mensen dat vinden . :wink:
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
Avatar gebruiker
solberg the best
 
Berichten: 481
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 16:39
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Berichtdoor Hein » vr jul 07, 2006 16:25

solberg the best schreef:Wat mij op viel aan de mark van eldik en bijrijder, dat ze een officeel subaru pak hebben en michiel een officiele subaru helm uit het jaar 2004 heeft maar mark nog steeds de (oude) zilvere stilo helm.Dan nog even terug komen op de bestickering ik vindt de bestickering dit jaar maar matig tot saai van van eldik vorig jaar was het allemaal veel aansprekender maar dat is mijn mening en ongetwijfeld zullen meer mensen dat vinden . :wink:


Als je de foto's van de test bedoelt Timothy dan is het antwoord simpel: Michel heeft niet meegereden met Mark. Tenminste niet zolang ik er was. Er was een testrijder uit Engeland bij die Mark de hele dag begeleid heeft in het op punt zetten van de auto. Hij droeg inderdaad een overall van het Subaru World Rally Team.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor solberg the best » vr jul 07, 2006 17:03

Hein schreef:
solberg the best schreef:Wat mij op viel aan de mark van eldik en bijrijder, dat ze een officeel subaru pak hebben en michiel een officiele subaru helm uit het jaar 2004 heeft maar mark nog steeds de (oude) zilvere stilo helm.Dan nog even terug komen op de bestickering ik vindt de bestickering dit jaar maar matig tot saai van van eldik vorig jaar was het allemaal veel aansprekender maar dat is mijn mening en ongetwijfeld zullen meer mensen dat vinden . :wink:


Als je de foto's van de test bedoelt Timothy dan is het antwoord simpel: Michel heeft niet meegereden met Mark. Tenminste niet zolang ik er was. Er was een testrijder uit Engeland bij die Mark de hele dag begeleid heeft in het op punt zetten van de auto. Hij droeg inderdaad een overall van het Subaru World Rally Team.

Ow sorry dan heb ik mij vergist excuses :oops:
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
Avatar gebruiker
solberg the best
 
Berichten: 481
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 16:39
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Berichtdoor Zoefff » vr jul 07, 2006 17:51

solberg the best schreef:Dan nog even terug komen op de bestickering ik vindt de bestickering dit jaar maar matig tot saai van van eldik vorig jaar was het allemaal veel aansprekender maar dat is mijn mening en ongetwijfeld zullen meer mensen dat vinden . :wink:


Zolang ie er maar geen m&m's opzet.. smerige dingen dat het zijn :D

Morgen wordt een mooi dagje 8)
Avatar gebruiker
Zoefff
 
Berichten: 440
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 18:38
Woonplaats: Best

Berichtdoor Christophe » vr jul 07, 2006 17:55

Wanneer is het technische keuring ? Komen er daar foto's van online ? Ik vertrek morgen op reis en zou graag nog enkele glimpjes opvangen van het rallygeweld dat in de BHV aan de start staat ... 8)
Avatar gebruiker
Christophe
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma jul 22, 2002 12:13
Woonplaats: Lembeke [ België ]

Berichtdoor Zoefff » vr jul 07, 2006 19:46

Christophe schreef:Wanneer is het technische keuring ? Komen er daar foto's van online ? Ik vertrek morgen op reis en zou graag nog enkele glimpjes opvangen van het rallygeweld dat in de BHV aan de start staat ... 8)


Maandag op vakantie lekker een internetcafeetje opzoeken en ff hier kijken :wink:
:arrow:
Avatar gebruiker
Zoefff
 
Berichten: 440
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 18:38
Woonplaats: Best

Berichtdoor niek » vr jul 07, 2006 22:06

De Nieuwe WRC van van Eldik is prachtig!! Heb oa vd Heuvel en Doherty gemist. Weet iemand hier iets meer over?
niek
 
Berichten: 389
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:38
Woonplaats: Rijsbergen

Berichtdoor Bas rally » vr jul 07, 2006 22:16

Van de Heuvel is schijnbaar gezien bij de verkenning ik persoonlijk heb hem niet gezien ben ook niet altyd thuis buiten geweest op kp ostaayen maar dorethy had schijnbaar problemen met verkennen rijd ook al 2 dagen achter Edwin Abbring en heeft daarmee het startpodium mogen missen heb hem hier wel gezien met de verkenning
Bas rally
 
Berichten: 101
Geregistreerd: do apr 20, 2006 22:24
Woonplaats: Achtmaal

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron