Berto schreef:gisissi schreef:Tenenkrommend, de reactie van personen die de discussie over de hoogte van inschrijf en entreegelden moe worden.
"De autosport is nu eenmaal duur"en "dan sla je die wedstrijd toch over" zijn reacties van mensen die er echt niet langer dan drie seconden over na hebben gedacht.
Het lijkt mij volledig legitiem dat een man alhier een afweging maakt niet te gaan kijken met enkele van z'n kinderen omdat dit simpelweg te duur is geworden. Voor het zelfde bedrag meet je ze alle drie een volledig nieuwe garderobe aan, nietwaar..
1e: Jammer dan, hier is wel over nagedacht.Ik volg dit gezeur al zolang het in diverse topics voorkomt en heb er nog niet op gereageerd maar nu vond ik het tijd worden. Dus die drie seconden kloppen van geen kant. Kortom: een valselijke en ongegronde beschuldiging.
Bovendien staat er volgens mij onder: DIT IS MIJN MENING, wat een ieder daarmee doet moet hij/zij zelf weten.
2e: Het gezinnetje gaat wel naar een pretpark. En wat kost dat dan???
Ietsje meer kan ik je uit eigen ervaring vertellen, dus wederom een ongegrond relaas.
Ook het bezoeken van een pretpark is bij veel gezinnen niet meer op de normale wijze van doen, behoudens het sparen van kortingbonnen of dergelijke acties.
Misschien wel een leuk idee voor wat betreft het bezoeken van rally's.
Je koopt een soort van jaarkaart . Hoemeer rally's je bezoekt hoe meer korting je krijgt. Zo hou je ook het ''uitschot'' wellicht van de proeven.
Dit is maar een simpel ideetje, maar wellicht dat het verder uitgewerkt kan worden. Wie denkt er mee?