Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
loadmaster schreef:waarom al die "TOP SECRET" om de deelnemrslijst???
Toe zet dan ff een paar (1e 15 bijvoorbeeld) toppers op de site zelf.
Ik dank U.
StevenK schreef:loadmaster schreef:waarom al die "TOP SECRET" om de deelnemrslijst???
Toe zet dan ff een paar (1e 15 bijvoorbeeld) toppers op de site zelf.
Ik dank U.
Die discussie is al vaker gevoerd.
Persoonlijk vind ik het heel erg vreemd dat ze aan het (betalende) publiek niet communiceren wie er mee doet.
Peer schreef:Heel misschien is de inschrijving nog niet gesloten!!!!!!![]()
![]()
loadmaster schreef:waarom al die "TOP SECRET" om de deelnemrslijst???
official No. 27768 schreef:loadmaster schreef:waarom al die "TOP SECRET" om de deelnemrslijst???
en anders gewoon pakket kopen, kijken, luisteren en genieten van alles wat je voor je langs krijgt.
StevenK schreef: Maar dan blijf ik toch met de vraag zitten: 'waarom eerst een pakket kopen, voor je weet wat je daarvoor krijgt ?'
Stel dat je als groot fan van <insert naam> erheen gaat en pas na uitgeven van 35 euro blijkt dat 'ie daar helemaal niet rijdt.
mr_nice_guy73 schreef:de deelnemerslijst word toch altijd ruim een week voor de rally uitgegeven
StevenK schreef:mr_nice_guy73 schreef:de deelnemerslijst word toch altijd ruim een week voor de rally uitgegeven
Niet elke organisatie geeft de deelnemerslijst vrij.
Persoonlijk heb ik er alle begrip voor dat een startlijst voorbehouden is aan het informatiepakket, maar een deelnemerslijst lijkt me toch wel redelijk om te publiceren.
mr_nice_guy73 schreef:daar heb je gelijk in stevenk maar vorig jaar werd hij ook wel vrijgegeven bij de bhv dus ik denk met een kleine week staat de volopige lijst wel online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten