Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
F.van Aken schreef:Juist omdat de rotzooistrappers weg blijven kunnen, door de intreeheffing, de "echte liefhebbers" in alle rust van de sport genieten.StevenK schreef:riesjaar schreef:Als dit gedaan wordt voor de rotzooitrappers weg te houden
dan vind ik dit toch wel erg dat de echte rallyfans
hier de dupe van moeten zijn.
Dat ben ik helemaal met je eens !
riesjaar schreef:Als dit gedaan wordt voor de rotzooitrappers weg te houden dan vind ik dit toch wel erg dat de echte rallyfans
hier de dupe van moeten zijn.
WILS SPORT schreef:De echte rallyfans zijn nu nog niet de dupe,
zij kunnen namelijk voor slechts een paar euro een proef zien die anders niet was doorgegaan of erger nog; geanuleerd werd.
En op een proef waar alleen echte rallyfans komen
is het niet zo druk, kun je beter kijken.
Ik vind het achterlijk dat proeven kort achter elkaar worden gereden. Als ik naar een rally ga kijken wil ik zo veel mogelijk actie zien. Maar dan wel actie van diegene waarvoor ik naar een rally ga ! Nu kan ik maar een bepaald (klein) gedeelte van de wedstrijd zien. Ik kom dus niet voor de achterhoede gevechten, hoe mooi ze ook zullen zijn. Dat men te hard rijdt tussen de proeven door is voor rekening van diegene die dat doen maar zoals vaker wordt de "fan" er weer de dupe van.. Controleer gewoon op snelheid en pak de "daders" .. Net zoals het feit dat niet elke bierdrinker een vandaal is !! Ik kijk graag naar rally's en heb er genoeg voor over maar op deze manier zijn ze volgens mij niet goed bezig.Werner schreef:Bovendien, het zijn toch alledrie de avondproeven op de zaterdag? Je kan ze toch niet allemaal zien, want ze worden gedeeltelijk tegelijk gereden. Een mooie reden iig om niet tussen de proeven te gaan rijden, om steeds maar enkele teams te zien, en dan weer snel door naar de volgende proef. Scheelt naast overlast en gevaar ook weer geld!
YellowLeonVT schreef:Ik vind het achterlijk dat proeven kort achter elkaar worden gereden.
StevenK schreef:YellowLeonVT schreef:Ik vind het achterlijk dat proeven kort achter elkaar worden gereden.
Voor een deelnemer is niets zo mooi als een wedstrijd waarbij de proeven direct na elkaar liggen, zoals een paar jaar geleden in Hannuit.
YellowLeonVT schreef:StevenK schreef:YellowLeonVT schreef:Ik vind het achterlijk dat proeven kort achter elkaar worden gereden.
Voor een deelnemer is niets zo mooi als een wedstrijd waarbij de proeven direct na elkaar liggen, zoals een paar jaar geleden in Hannuit.
Voor een rijder is dat natuurlijk de ideale situatie, alleen ben ik geen rijder. Daarom zie ik het ook anders.
StevenK schreef:De manier waarop de echte rallyfan de sport beleeft, tot aan z'n enkels in de drek, van proef naar proef rijdend en steeds een mooie punt uitzoekend is een heel andere dan hoe je het spel commerciëel interessant maakt. Want dan wil je juist geen verplaatsingen, maar bijna garanties dat elke toeschouwer *alle* deelnemers te zien krijgt. Dan kom je bij sperspecials uit en bij vaste publiekspunten.
Davekuh schreef:Laten we dan niet moeilijk gaan doen om een paar euro, en weer gaan praten over welke rijders er komen en welke plekken we mooi vinden om te gaan staan.
ignissport schreef:..........Als we nou eens allemaal een keer per jaar ons inzetten als vrijwilliger bij een rally, lijkt mij dat deze hele discussie dan definitief gesloten kan worden.........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten