Ook deze heren waren er kennelijk!
Het hele album vind je hier:
http://www.liva.info/gallery/album09?page=3
Rest de vraag... Hoe kwamen jullie op Zandvoort bij de I.V.A. terecht?!
Amazone schreef:De leden van de VOCH (Volvo Original Cup Holland) worden elk jaar uitgenodigd demo-ritten te geven tijdens de LIVA-dag.
Dit jaar op 5 april a.s. op het Circuit van Assen...
dennisrally schreef:"Vroeger"nog niet. Maar ik zat er zo lang geleden, dat men het 8 april aanstaande al weer tijd vindt voor een reunie! Wel een leuk initiatief overigens!
Amazone schreef:Moet je nagaan hoe snel dat is gegaan sindsdien! Toen had je alleen de 205-Cup in de sprint, nu ál die Cups in Rally en Sprint...
Franky schreef: De 205 cup is ook pas in 2003 gestart.
ontstaan in 2002 aan een tafel in Stroe.
Amazone schreef:De leden van de VOCH (Volvo Original Cup Holland) worden elk jaar uitgenodigd demo-ritten te geven tijdens de LIVA-dag.
Dit jaar op 5 april a.s. op het Circuit van Assen...
dennisrally schreef:
Als je op de IVA hebt gezeten, is de hele wereld een circuit!
Ik denk dat ik zondag naar de Almere Rally ga, dan rijden de VOCH-ers toch?
Oha ja, "vroegah" was in '93-'95
joostkusters schreef:vroeger,,,,,,,,,,,,,,,,,,deed ik dat altijd, die demo's verzorgen
Amazone schreef:joostkusters schreef:vroeger,,,,,,,,,,,,,,,,,,deed ik dat altijd, die demo's verzorgen
Vroeger, toen was de sex nog vies, schreven we poep met een lange oe en was het gras nog groen....ja toen, toen was het leven nog goed....
....klein grapje.....
Maar vertel eens, Joost.....?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten