En een stukje film met 400's
(Edit: is verwijderd.)
henk 400rr schreef:Heel mooi Marcel, jammer van de kwalliteit, maar bewijst wel weer dat ik aardig wat gemist heb.
Heb onderhand vele voorbij zien komen, maar nog niks van de DZ-GD-71, heeft die auto dan maar 1 rally gereden? hij moet een keer in de Brabanthallen gereden hebben (of wat daar ook mee te maken had).
ErikvanH schreef:Hoi Marcel,
Leuke beelden van die " dikke" Opels, tijdens welk evenement zijn deze beelden gemaakt?
Het heeft wel wat bekends maar ik kan het niet plaatsen.
Gr, Erik
TWENGELTJE schreef:Ik dacht toch zeker ook nog een stukje amsterdam er in te zien
henk 400rr schreef:Heel mooi Marcel, jammer van de kwalliteit, maar bewijst wel weer dat ik aardig wat gemist heb.
Heb onderhand vele voorbij zien komen, maar nog niks van de DZ-GD-71, heeft die auto dan maar 1 rally gereden? hij moet een keer in de Brabanthallen gereden hebben (of wat daar ook mee te maken had).

Kallib schreef:Ich kann leider kein holländisch. Deshlab kann ich vieles hier nicht verstehen. Ich habe jedenfalls den Ascona LJ-38-PF Ende 2001 in Holland
gekauft. Der Wagen wird gerade restauriert. Ich hätte gerne Informationen woher der Wagen kommt und wer ihn gebaut hat.
Vielleicht hat auch noch jemand Bilder von dem Ascona für mich.
Für Antworten wäre ich sehr dankbar.
Gruß
Axel

Dat er nog een blauwe (400?) was is voor mij een verassing, of het moet om dezelfde auto gaan (ook dan is het een verassing).
Verder heb ik wel oudere foto's van gewone manta's uit Start '84 van de periode '90-'92/'93 daar staat ook redelijk veel (beeld)materiaal over de ZG-15-ZG, ik denk dat de manta dan van een latere periode zal zijn, ook vanwege de te naam stelling en datum afgifte kenteken.
henk 400rr schreef:
Dat er nog een blauwe (400?) was is voor mij een verassing, of het moet om dezelfde auto gaan (ook dan is het een verassing).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast