Maar met die V8 vraag ik me alleen af waar je in vredesnaam die gastanken kwijt raakt, of heb je de Clio verlengd tot een limo uitvoering?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
official No. 27768 schreef:Daag,
De TankS rally zal hopelijk weer net zo mooi en snel worden als vorig jaar, evt. zonder V8.
Toen was het in ieder geval gezellig en werkte het meeste publiek ook prettig mee maar ja die pers.......
p.s. Er staat nu al wekenlang een VW POLO rallyauto bij Hans Weijs op de parkeerplaats, iemand enig idee van wie die is?
John Raven schreef:official No. 27768 schreef:Daag,
De TankS rally zal hopelijk weer net zo mooi en snel worden als vorig jaar, evt. zonder V8.
Toen was het in ieder geval gezellig en werkte het meeste publiek ook prettig mee maar ja die pers.......
p.s. Er staat nu al wekenlang een VW POLO rallyauto bij Hans Weijs op de parkeerplaats, iemand enig idee van wie die is?
Als het goed is staat hij er NU niet...
official No. 27768 schreef:p.s. Er staat nu al wekenlang een VW POLO rallyauto bij Hans Weijs op de parkeerplaats, iemand enig idee van wie die is?
official No. 27768 schreef:he hoi,
De persman was een tikkie arrogant en ik mocht zijn perskaart ook niet zien. Verder nooit problemen met de pers hoor vooral niet als ik op TV kom![]()
Tevens vroeg ik het me gewoon af van die POLO want die zag er wel leuk uit. We gaan hem niet terugzien op de Nederlandse paden begrijp ik hieruit?
TWENGELTJE schreef:Loop je niet hard van stapel Niek je moet nog een heel jaar hoor!!!!
John Raven schreef:Steven heeft gelijk.. en die auto is nu de sneeuw aan het proeven in Zweden...
En of hij ooit in Nederland te zien is? Vast wel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten