Diverse (NL??) auto's te koop

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Bartje » wo feb 15, 2006 20:38

gertveurink schreef:Steven Kroesbergen heeft de Mitsubishi Evo ook weer te koop staan, ik dacht dat hij hem vorig jaar net had gekocht. Op deze site stond ook dat hij na de studie weer verder zou gaan met rally rijden maar dat zal dan wel niet door gaan.

Met vriendelijke groet,

Gert Veurink
Ommen

Vraag hem wat hij gaat doen, zou ik zeggen. :roll:
Bartje

Berichtdoor StevenK » wo feb 15, 2006 20:47

gertveurink schreef:Steven Kroesbergen heeft de Mitsubishi Evo ook weer te koop staan, ik dacht dat hij hem vorig jaar net had gekocht. Op deze site stond ook dat hij na de studie weer verder zou gaan met rally rijden maar dat zal dan wel niet door gaan.

huh ? wie ? ik ? Er is nog geen winterstop voorbij gegaan dat mijn auto niet te koop stond; de evo staat al sinds het einde van het seizoen te koop (http://www.rallysport.nl/index.php?module=class&id=781), maar bij het plaatsen van de advertentie op rallycarsforsale is wat vertraging opgetreden.

En pas weer gaan rijden na m'n studie ? Dat duurt me te lang; ik heb alleen dit half jaar een aantal vakken waarbij ik elk 3 dagan wel een opdracht in moet leveren en ik heb al eerder geprobeerd 2 dagen voor een studiedeadline een wedstrijd te rijden, maar dat resulteerde dan in een hertentamen :(
StevenK
Site Admin

Berichtdoor JvnEkln » wo feb 15, 2006 23:27

Steven,

veel succes met je studie, en hopelijk zien we snel weer op de rallywegen.

Johan
JvnEkln

Berichtdoor mr_nice_guy73 » ma aug 07, 2006 17:29

Even een serieuse vraag aan de rally mannen en vrouwen uiteraard :D Ik zou heel graag van iemand wat info ontvangen over autobedrijven waar je evo's kunt kopen en dan wel te verstaan de straatversie het liefst de evo 4 of 6. Ik wil er graag 1 aanschaffen over een tijdje en had al gezien dat Moree er een paar had staan maar ik vind de 'oude' modellen toch net ff iets aantrekkelijker. Op marktplaats kom je ze bijna niet tegen en via autoscout en autotrader ook niet, misschien weet iemand een kennis die een garage heeft die ze verkoopt of iets dergelijks :oops: vraag ook maar wat :( zou er graag een aantal willen zien op foto
mr_nice_guy73

Berichtdoor TWENGELTJE » ma aug 07, 2006 17:55

mr_nice_guy73 schreef:Even een serieuse vraag aan de rally mannen en vrouwen uiteraard :D Ik zou heel graag van iemand wat info ontvangen over autobedrijven waar je evo's kunt kopen en dan wel te verstaan de straatversie het liefst de evo 4 of 6. Ik wil er graag 1 aanschaffen over een tijdje en had al gezien dat Moree er een paar had staan maar ik vind de 'oude' modellen toch net ff iets aantrekkelijker. Op marktplaats kom je ze bijna niet tegen en via autoscout en autotrader ook niet, misschien weet iemand een kennis die een garage heeft die ze verkoopt of iets dergelijks :oops: vraag ook maar wat :( zou er graag een aantal willen zien op foto

Mischien dat Van de Heuvel in Barneveld je verder kan helpen of kijk eens op mobile.de
TWENGELTJE

Berichtdoor DaveEVO » ma aug 07, 2006 18:05

Bij autofix in Nunspeet hebben ze op dit moment wat oudere types Evo staan, en via Coltco moet je er ook wel aan kunnen komen.

Moree heeft nu een zwarte Evo6 en heeft regelmatig evo's te koop staan, echter zijn dit vrijwel altijd Evo6-en of nieuwer. En zoals gezegd kan vd Heuvel je ook wel verder helpen denk ik.

Maar feit blijft dat ze natuurlijk niet in VW Golf-aantallen worden aangeboden dus het is vooral veel rondkijken/surfen om er 1 te vinden.

En houdt er rekening mee dat de oudere modellen (voor de Evo 5) vrijwel altijd rechts gestuurd zijn.
DaveEVO

Berichtdoor antoine » ma aug 07, 2006 18:20

Op marktplaats staat nog een evo 1 te koop. Maarja, die bezit weer een aantal - punten, zoals lelijke bumpers.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor red devil » ma aug 07, 2006 18:54

DaveEVO schreef:Bij autofix in Nunspeet hebben ze op dit moment wat oudere types Evo staan, en via Coltco moet je er ook wel aan kunnen komen.

Moree heeft nu een zwarte Evo6 en heeft regelmatig evo's te koop staan, echter zijn dit vrijwel altijd Evo6-en of nieuwer. En zoals gezegd kan vd Heuvel je ook wel verder helpen denk ik.

Maar feit blijft dat ze natuurlijk niet in VW Golf-aantallen worden aangeboden dus het is vooral veel rondkijken/surfen om er 1 te vinden.

En houdt er rekening mee dat de oudere modellen (voor de Evo 5) vrijwel altijd rechts gestuurd zijn.

Die bij autofix staat nu in Harderwijk (mischien wel de zelfde het is in iedergeval een witte)
Die er erg strak uit ziet
red devil

Berichtdoor StevenK » ma aug 07, 2006 19:31

En als je ziet dat een 6 jaar oude Evo pak 'm beet 30 op moet brengen terwijl een nieuwe (met garantie) 45 kost, dan snap je ook waarom die dingen lang te koop staan..
StevenK
Site Admin

Berichtdoor gisissi » ma aug 07, 2006 19:49

http://www.extreme-machines.nl/forums/viewtopic.php?t=29258

Prachtige auto maar m.i. iets te duur ( understatement ).
gisissi

Berichtdoor DaveEVO » ma aug 07, 2006 19:51

Momenteel is een 6 jaar oude Evo6 al voor een stuk minder dan 30k te koop.
Die bij Moree is zonder inruil 25k en die ik enkele maanden geleden gekocht heb was iets daarboven.
Dat neemt niet weg dat het nog altijd een aardige schep geld is voor een 5, 6 of zelfs 7 jaar oude auto.
DaveEVO

Berichtdoor Niels van de Poll » ma aug 07, 2006 19:53

Niels van de Poll

Berichtdoor henk » ma aug 07, 2006 20:01

Niels van de Poll schreef:http://www.autobedrijfmoree.nl/occasions/occ_detail.html?id=6980
€26.900

bij opmerkingen staat meeneemprijs zonder inruil 24.950 euries.
henk

Berichtdoor Niels van de Poll » ma aug 07, 2006 20:12

henk schreef:
Niels van de Poll schreef:http://www.autobedrijfmoree.nl/occasions/occ_detail.html?id=6980
€26.900

bij opmerkingen staat meeneemprijs zonder inruil 24.950 euries.

Sorry, ik kijk nooit langer dan mijn neus lang is... :wink:
Niels van de Poll

Berichtdoor erikjan » ma aug 07, 2006 20:16

Niels, dat kan je soms dus zo maar 2 euromille schelen :shock:
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's