Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefanjonas schreef:op de site van eric snijders staan als achtergrondafbeeldingen citroen c2 s1600.
heeft dit iets te betekenen? komt hij aan de start met een c2 s1600?
er komt een nieuwe auto, maar er staat nog niet wat,wanneer,enz.
MartijnS schreef:Je moet op een C2 S1600 klikken voordat je op de rest van de site komt, maar verder weet ik ook niks. Ik zie ook alleen maar een C2 op de achtergrond staan trouwens..
http://www.snijders-rallysport.com/
Start84 schreef:(...), en komt er als de geruchten kloppen ook nog een Citroën C2 Super 1600 aan de start. (...)
Jaccoooo schreef:antoine schreef:Ik denk dat ze daar mee iemand uit veldhoven bedoelen.
Jaren geleden had ook iemand uit Veldhoven een 106 kitcar/maxi die heb ik ook nooit op de proeven gezien.dusss!!

Jaccoooo schreef:antoine schreef:Ik denk dat ze daar mee iemand uit veldhoven bedoelen.
Jaren geleden had ook iemand uit Veldhoven een 106 kitcar/maxi die heb ik ook nooit op de proeven gezien.dusss!!
John schreef:antoine schreef:Ik denk dat ze daar mee iemand uit veldhoven bedoelen.
Dan zullen we hem alleen maar in Hulst of RAM zien denk, andere rally's zijn toch te duur
V.D.G Rally team schreef:Jaccoooo schreef:antoine schreef:Ik denk dat ze daar mee iemand uit veldhoven bedoelen.
een 106 kitcar iemand uit veldhoven ????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast