Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hein schreef:Extra voor de liefhebbers:
Jaccoooo schreef:En als Willie nu weer net zo gaat rijden als tijdens de cursus,hij was toen nogal wild,maar ook snel
,ik vond hem in de cossie wat tegenvallen
,maarja een cursus op klein circuit is ook heel wat anders dan een echte rally.
Jaccoooo schreef:En als Willie nu weer net zo gaat rijden als tijdens de cursus,hij was toen nogal wild,maar ook snel
kraats schreef:Jaccoooo schreef:En als Willie nu weer net zo gaat rijden als tijdens de cursus,hij was toen nogal wild,maar ook snel
Ik weet niet of je het helemaal begrijpt, maar vorig jaar was zijn eerste jaar in een rallyauto. Dan mag je dus helemaal niks verwachten en dus heeft ie het goed gedaan. vorig jaar. En dat met steven's uitleg erbij.....
kraats schreef:Alleen de historie van deze auto kan aangevuld worden met het feit dat ie in GB heeft gereden in een rode kleur, ben alleen op dit moment de naam kwijt van de rijder.... Ja vind je dat gek? Nou, ik op dit moment helemaal niet!
Werner schreef:Weet iemand al wat Theo van den Berg gaat doen? Als het al ergens gepost stond sorry, maar ik had geen zin om 40 pagina's te gaan doorzoeken
erikjan schreef:Werner schreef:Weet iemand al wat Theo van den Berg gaat doen? Als het al ergens gepost stond sorry, maar ik had geen zin om 40 pagina's te gaan doorzoeken
ik las ergens (Start 84 geloof ik) dat 'ie in de 325i Cup zou gaan starten...
Werner schreef:Gaaf. Das toch wel een mooien naam voor deze nieuwe klasse. Best een favoriet denk ik. Wel zonde dat zijn Golf staat te verstoffen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten