zonder officials geen rallysport in nederland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Amazone » do jan 26, 2006 17:52

Sevius schreef:
Verder is het wel zo dat ik de wedstrijden die ik niet meedoe zou kunnen officiallen, maar zelf rijdt ik geen auto en heb ik dus geen vervoer naar/bij het evenement op de tijden en naar de plaatsen waar dat gewenst is.

Ook hier zijn best oplossingen voor te bedenken!!!
Amazone

Berichtdoor John » do jan 26, 2006 18:08

Mochten hier nog mensen zitten die wat willen doen binnen de organisatie laat dat dan even via de mail weten. We hebben voor Almere nog diverse vacatures openstaan en voor 2007 nog meer.
Vooral op het gebied van logistiek, materiaal, route en routeboek en algemene zaken kunnen we nog wel versterking gebruiken.
John

Berichtdoor briljant » do jan 26, 2006 18:09

Amazone schreef:misschien is het wat elke licentiehouder te "verplichten" een aantal evenementen per jaar te helpen ofzo?

Ik denk dat verplichten niet werkt (dan hebben ze een of andere K..smoes)

Amazone schreef:Gewoon als vrijwilliger om de sport in stand te houden?

Er zijn idd wel deelnemers die dat als vrijwilliger doen (die hebben de juiste instelling). Maar heel veel deelnemers denken er verder ook niet over na.
Misschien een tip voor het BSR om volgend jaar bij de licentie avond eens een flyer hierover uit te delen? om het wat meer onder de aandacht te brengen.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Amazone » do jan 26, 2006 18:22

John schreef:Mochten hier nog mensen zitten die wat willen doen binnen de organisatie laat dat dan even via de mail weten. We hebben voor Almere nog diverse vacatures openstaan en voor 2007 nog meer.
Vooral op het gebied van logistiek, materiaal, route en routeboek en algemene zaken kunnen we nog wel versterking gebruiken.

HEE John!!!

Ik was toch een stuk eerder, dus ook de eerste rechten okee? :lol: :wink:

Maar inderdaad, ook wij hebben voor 2007 nog genoeg hele leuke vacatures!!! Dus laat het weten als je belangstelling hebt! :!:
Amazone

Berichtdoor Amazone » do jan 26, 2006 18:24

briljant schreef:
[Misschien een tip voor het BSR om volgend jaar bij de licentie avond eens een flyer hierover uit te delen? om het wat meer onder de aandacht te brengen.

Het BSR is er al "ergens" mee bezig. Ik ben benieuwd...
Amazone

Berichtdoor Amazone » do jan 26, 2006 18:26

Fijn dat jullie allemaal zo eerlijk reageren!!!

Blijf posten aub!!!

Maarreh, lieve deelnemers, wat zullen jullie inmiddels een waardering hebben voor de officials die zich WEL inzetten om jullie de gelegenheid te geven jullie sport uit te oefenen!

Dus uit dit dan ook tijdens de evenementen, zo houden we ze ook gemotiveerd!!! Dus lach en zwaai en geef ze eens een complimentje, ze verdienen het!!! :lol:
Amazone

Berichtdoor briljant » do jan 26, 2006 18:51

Amazone schreef:Dus uit dit dan ook tijdens de evenementen, zo houden we ze ook gemotiveerd!!! Dus lach en zwaai en geef ze eens een complimentje, ze verdienen het!!! :lol:

En het werkt echt weet ik uit eigen ervaring, als je het bovenstaande doet krijg je altijd leuke reacties van de officials terug.
Bastiaan van Lingen
briljant

Officials gezocht

Berichtdoor Jeroen » do jan 26, 2006 19:14

Rijders verplichten ook een keer te officiallen is negatief motiveren. Ik denk dat de rallysport een negatieve insteek als deze niet verdiend. Als er een sfeer van dwang en straf ontstaat moet je je afvragen of dat op de lange duur misschien niet negatiever is voor de werving van officials dan het zo laten. Beter is het imo om een positieve strategie te bedenken. Ik denk dat een ding inderdaad kan zijn dat rijders de inzet van officials zeer waarderen. Een bedankje is naar mijn mening echter sowieso al een normale omgangsvorm. Er moet meer zijn. Ik denk in ieder geval om het werven van officials meer onder de aandacht te brengen. Ik heb een poging gewaagd op m´n site: http://www.jeroenvanbeek.nl/tl_officials.html (mag geript worden). Oh ja en was er niet ooit een bumpersticker met 'officials bedankt'?
Jeroen

Berichtdoor JvnEkln » do jan 26, 2006 20:43

Ik wil even reageren op het stukje van Jeroen.
Inderdaad het is negatief om rijders te verplichten.
Wat op de site van Jeroen staat dat zouden meer teams moeten doen.
Hoe meer reklame hoe beter.

Zo een vraag aan u allen (rijders navigators en officials) gooi eens een idee in de groep

zonder officials geen rally en zonder de rijders ook geen rally, het is een wisselwerking tussen een ieder.

groeten

een official in hart en nieren
JvnEkln

Berichtdoor Amazone » do jan 26, 2006 21:37

Ach ja, weet het ook wel: verplichten is de oplossing niet, daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Maar zomaar vrijwillig aanbieden zal er voor de meesten echt niet bij zijn!

Wij redden het dit jaar vast wel, en ook het BSR is ergens mee bezig. Dus laten we het even afwachten.

En wij zetten dit jaar in de Rallykrant die in de regio verspreid wordt een mooie advertentie, dus wie weet wat dat oplevert.

Het gaat me er alleen om dat we niet moeten afwachten tot het bij ons net zover komt als bijv. in België: dat er KPs gecanceld worden wegens onderbezetting. Dat moeten we voorblijven. Want dan zijn we te laat!!!
Amazone

Berichtdoor SylviaVisser » vr jan 27, 2006 11:38

Amazone schreef:
SylviaBos schreef:Ja, dat laatste, dat klinkt als een droom voor jullie, maar voor mij toch echt als een nacht merrie.

Heel veel sorry's hiervoor. Maar das nou net de reden dat ik hier niet meer tennis in de omgeving. Er zat een verplichte bardienst aan vast en die kon ik met geen mogelijkheid delen met het gezins leven.
Ik weet zeker dat je de rijders die tot een dergelijke deal verplicht worden en dit ook "leuk" vinden op 1 hand te tellen zijn.
We hebben het over officiallen, maar vergeet niet dat er ook rijders zijn die op andere fronten al heel veel tijd in hun geliefde sport steken, buiten het rijden.

Tuurlijk, Sylvia, het is ook heus wel begrijpelijk! En natuurlijk zijn er ook rijders die al heel veel doen op dit vlak. Tuurlijk!

Maar laten we het eens andersom stellen: STEL nou, dat er proeven niet door kunnen gaan door te weinig bezetting en JIJ rijdt dat evenement niet. Is het dan zoveel moeite je op deze manier in te zetten? Misschien 1x per jaar?

Dat doe IK (en ook anderen) al... ik reageerde op jullie mooie en mijn boze droom :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor briljant » vr jan 27, 2006 15:02

we rijden de TankS zelf niet maar zullen bij TSCR meehelpen als official
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Amazone » vr jan 27, 2006 15:13

SylviaBos schreef:
Dat doe IK (en ook anderen) al... ik reageerde op jullie mooie en mijn boze droom :wink:

Het was ook in het algemeen bedoeld....
Laatst bijgewerkt door Amazone op vr jan 27, 2006 15:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Amazone

Berichtdoor Amazone » vr jan 27, 2006 15:14

briljant schreef:we rijden de TankS zelf niet maar zullen bij TSCR meehelpen als official

KIJK: onze rotsen in de branding!!! :lol:
Amazone

Re: Officials gezocht

Berichtdoor Sevius » vr jan 27, 2006 18:29

Jeroen schreef: Ik heb een poging gewaagd op m´n site: http://www.jeroenvanbeek.nl/tl_officials.html (mag geript worden).

Ik heb m "geript" hoor :!: :wink:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden