wie zegt dat het een Nederlander is trouwens ??? mischien komt hij wel uit Spanje ??
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gta schreef:Hey Guys, volgens mij missen jullie een rijder in het lijstje voor de Polo,
wie zegt dat het een Nederlander is trouwens ??? mischien komt hij wel uit Spanje ??
gta schreef:ok, 'goedkoop' is mischien niet het juiste woord maar als je naar de prijzen kijkt dan komt het wel in mijn voordeel terug.
wij bouwen echt de 'laagst geprijsde' S 1600 als je de details wil dan stuur me maar een private mail.
ciao.
gta schreef:en als hij een NL paspoort heeft ?
briljant schreef:gta schreef:ok, 'goedkoop' is mischien niet het juiste woord maar als je naar de prijzen kijkt dan komt het wel in mijn voordeel terug.
wij bouwen echt de 'laagst geprijsde' S 1600 als je de details wil dan stuur me maar een private mail.
ciao.
Maar het blijft een Polo![]()
briljant schreef:WAT !?
Wagen staat nu 'Sold'. Aan wie is ie verkocht?Niels2 schreef:Maarten schreef:John schreef:Paul Allerts gaat waarschijnlijk met de FAS asrta kitcar rijden. Hopelijk ook sommige wedstrijden in Nederland.
mvg John
Vandaag is de auto (vermoedelijk) richting Allerts gegaan. Zag een Vivaro met Nederlands kenteken en een trailer met de Astra erop vlakbij Luik op de snelweg vanmiddag.
Wat een ka-non
http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=13440
Credits voor Mafiabaas voor het vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten