Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ton Van Spanje schreef:[gooit knuppel in hoenderhok]
ik mis nog één item, dat normaal ieder jaar ook weer boven komt drijven.
Deelnemerslijst vooraf. Meest gebruikte aanvulling : "Dat mag wel voor die centen!!"
Kunnen we niet ieder jaar hetzelfde topic gebruiken?
[raapt knuppel weer op, en bewaart hem voor volgende gelegenheid]
mantaboy schreef:Hein, toch aanvullen: Kinderen tot 12 jaar hebben wel degelijk gratis toegang!
Hoeveel wedstrijd kilometers bied de ELE? En hoeveel de BHV?
Daarbij kan ik je met zekerheid zeggen dat entree vragen een noodzaak aan het worden is.Hein schreef:Ook nu schermt de organisatie dat men het goedkoopst is qua inschrijfgeld. Dat zal ongetwijfeld kloppen. Maar een team krijgt maar 4 weekend kaarten. De rest moet dus weer gewoon bijgekocht wordenDat is hetzelfde als een kale standaard auto aanprijzen als ware hij het goedkoopst en dan roepen dat de handrem en knipperlichten apart bijgekocht moet worden als accessoires.
En dan scheelt het ineens niets meer met bijvoorbeeld de ELE rally, want een gemiddeld team heeft toch al vlug een man of zes tot tien bij zich. Dan moeten er dus 2 tot 6 kaarten bijgekocht worden en dat is € 60,- tot € 180,- meer. Tel uit je winst, want het Inschrijfgeld met reclame van de organisatie schiet dan van € 495,- naar € 555,- tot € 675,- (ELE € 575,-)
Jammer maar deze discussie wordt in mijn optiek gevoerd met onterechte argumenten als inschrijfgelden gevoerd. Ik kan me voorstellen dat alles duurder word. Maar West Brabant zal echt niet zoveel duurder zijn dan Oost Brabant.
Begrijp me goed: entree op een serviceterrein of een publieksproef is niets mis mee. (Ik heb voor mijn zoon gewoon betaald op Son, ondanks dat ik zelf een perskaart had). Maar je moet bedragen wel relateren aan datgene wat je te bieden hebt en dat is bij de BHV voor mij nog de vraag.
MAAR 4 toegangskaarten? Hoeveel krijg je er bij de Zuiderzee? Je krijgt 4 volledige weekendkaarten gratis. We praten over 120€ die je er gratis bijkrijgt. Dan word jou rekensommetje anders.
Inschrijving: 495€
Weekendkaarten: -120€
Totaal inschrijfgeld zonder kaarten: 375€
Vind het prima dat je wil vergelijken met een andere rally maar dan wel beiden zonder toegang vergelijken en niet 1 met en de ander zonder, dan vervolgens de extra kaarten rekenen en zeggen dat we toch duurder zijn
Ton Van Spanje schreef:Bij de weg. Blijkbaar heeft er vandaag iemand op slinkse wijze kans gezien om de discussie die er ging over sponsoring van evenementen en rijders, om te buigen naar het gebrek aan officials. Zeker een official?
mantaboy schreef:Hein, toch aanvullen: Kinderen tot 12 jaar hebben wel degelijk gratis toegang!
mantaboy schreef:Hoeveel wedstrijd kilometers bied de ELE? En hoeveel de BHV?
mantaboy schreef:Daarbij kan ik je met zekerheid zeggen dat entree vragen een noodzaak aan het worden is.
mantaboy schreef:MAAR 4 toegangskaarten?
mantaboy schreef:Hoeveel krijg je er bij de Zuiderzee?
mantaboy schreef:Je krijgt 4 volledige weekendkaarten gratis. We praten over 120€ die je er gratis bijkrijgt. Dan word jou rekensommetje anders.
Inschrijving: 495€
Weekendkaarten: -120€
Totaal inschrijfgeld zonder kaarten: 375€
mantaboy schreef:Vind het prima dat je wil vergelijken met een andere rally maar dan wel beiden zonder toegang vergelijken en niet 1 met en de ander zonder, dan vervolgens de extra kaarten rekenen en zeggen dat we toch duurder zijn
nkroeze schreef:Het gaat hier inderdaad om de HOOGTE van het bedrag, niet om het feit an sich dat er entree geheffen wordt.
Wat mij als publiek ZOU storen (wat ik niet ben) is het feit dat je inderdaad zoveel betaald als 30e, terwijl het bij andere organisaties een keer 5e voor de publieksproef is. Als ik als toeschouwer in Ypres voor 35 kan zijn en voor het WK Deutschland nog iets meer, waarom zou ik dan naar de bhv gaan? Vorig jaar was er ook al veel kritiek op de hoogtes van de bedragen, weet de organisatie dit niet of wil ze dit gewoon niet horen? En daarnaast zou ik twijfelen als publiek, immers, vorig jaar werden er ook zomaar enkele proeven neutraal verreden! (heeft mij als deelnemer ook enorm doen twijfelen OF ik wel mee zou gaan doen).
@JP, het heeft niks met de nek uitsteken te maken, entree wordt immers bijvoorbeeld bij de zuiderzee al jaren geheven! Het gaat om de manier er door de organisatie mee omgesprongen wordt.
@cvgn, ik vind het ontzettend flauw om nu te roepen wat het organiseren van een evenement kost! Waarom kunnen 7 andere rally's in NL het WEL zonder zulke exhorbitant hoge bedragen?
John schreef:Klopt wel Niels, maar of ze er goed uitkomen onder de streep is te betwijvelen. Denk dat er bijna niemand problemen heeft met 10 euro per rally. Bij 5000 betalende toeschouwers is dit dan 50.000 euro en kan iedere organisatie het wel bolwerken. Weet niet of je dan ook Tsjoen kan betalen, maar of je daar ook extra publiek van krijg betwijfel ik.
mvg John
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten