Paradigit ELE rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Linda P » za jun 04, 2005 21:19

Dat is dan waarschijnlijk dat bord geweest wat eronderuit kwam.
Waar ik stond liet de fotograaf dat bord zien. Dus.
Linda P

Berichtdoor Berto » za jun 04, 2005 23:35

JOHAN DEEN ELLES WOLTMAN RANAULT MEGANE COUPE A7 5.21 7.24 5.13 6.24 7.47 6.24 3.52 7.54 10.18 ------------------------------------------------------------------------

lijkt wel of Deen er uit is.. :(
weet iemand iets?
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor ExTaxi » za jun 04, 2005 23:53

Zo ik ook weer thuis......prachtige dag gehad en geen moment gebaald van de regen. Had er op gerekend en vond dat we dit jaar wel weer eens een regenrally mochten hebben. Superdag verder. Lekker blubberzooi.

Grote verschillen te zien op het natte onverhard. Sommigen echt vol lef er hard overheen en andere alsof ze met een doos eieren in de auto rondreden. Stacey ging ongekend hard met de Manta, wat een genot om te zien!!

Jasper.....hij gaat het net niet redden als Wevers gewoon doorgaat, maar een foutje is snel gemaakt. Dit is natuurlijk een rally zoals Jasper 'm het liefst wil hebben en ondanks dat er een dikke minuut tussenzit zal Wevers de lauwe adem van Jasper voelen. Hopelijk wordt het nog spannend morgen om welke reden dan ook.

Henk Vossen lijkt aardig aan de 8 MR gewend! 2e plaats in groep N, beter kan niet voor Henk. Evert en Sander op de 4e plek in groep N, erg netjes.
Hoe die Arjen de Koning nou in ene zo snel is, veel geleerd in België is het enige wat ik kan verzinnen.

ExTaxi
ExTaxi

Berichtdoor Paperclip » zo jun 05, 2005 0:19

Ik ben vandaag bij Oirschot 1 wezen kijken, en in Best, bij de tunnel bij de snelweg, waar ze het onverhard op gingen.

Ik doe ook al jarenlang Ekkersrijt (Son, dat hier op steenworp afstand ligt) aan, maar helaas is dat voor dit jaar niet doorgegaan, omdat er niemand met me mee wilde. :(
Ik vind het echt heel jammer, omdat ik ze nu kan horen rijden, maar ik er zelf niet bij ben, zoals al die voorgaande jaren.

Ik heb me vandaag verder prima vermaakt, en heb veel foto's gemaakt, waarvan ik er 80 op internet heb staan.

Nou is mijn vraag: Is hier interresse in? Zal ik ze hier plaatsen?
Of mag dat misschien niet ofzo? :?:
Paperclip

Berichtdoor Super 1600 » zo jun 05, 2005 1:50

Ook net terug uit Helmond!
Vandaag 5 KP's gezien en ook veel regen.
Maar het was het waard.
Mooi deelnemersveld en behalve dan om plek 1, overal spannende gevechten.
Super 1600

Berichtdoor larsjuhhh » zo jun 05, 2005 5:21

zo, nu vandaag weer naar de ele om te helpen op asten!!!! het is inderdaad jammer van bijvelds want hij kwam op bakel 1e keer goed hard doorheen, terwijl jasper en vossen daar gingen gummen.
Theo zou vandaag wel de aanval inzetten om voorbij jasper te gaan of hij zal wel afwachten wat de andere 2 voor hem doen.
Hopelijk komt Leemans weer terug in de top 3 terecht. hij reed gisteren echt knoerhard.
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

Berichtdoor StevenK » zo jun 05, 2005 6:48

Paperclip schreef:Nou is mijn vraag: Is hier interresse in? Zal ik ze hier plaatsen?

Je kunt je url/website in je profiel zetten; je mag hier geen links neerzetten.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor sharply.jac|NL » zo jun 05, 2005 6:55

Gisteren met m´n 3 kinderden geweest. Zij vonden het prachtig, alleen bij Oirschot de fout gemaakt om de brug over te steken waardoor ik het hele deelnemersveld moest zien om weer naar de auto te kunnen.
sharply.jac|NL

Berichtdoor Ruud » zo jun 05, 2005 7:16

sharply.jac|NL schreef:alleen bij Oirschot de fout gemaakt om de brug over te steken waardoor ik het hele deelnemersveld moest zien om weer naar de auto te kunnen.

Dat is toch geen straf???
Gisteren helaas alleen 2 keer Oirschot gezien vanwege werk overdag. Erg genoten, alleen jammer van die regenbuien tussendoor en het uitvallen van de Cinq tijdens deze kp...
Vandaag naar Vossenbeemd en BZOB! Wie nog gaat kijken; veel plezier!

Groeten, Ruud
Wie zei dat een Cinquecento een vrouwenauto was, alleen bedoelt voor de boodschapjes? :)
Ruud

Berichtdoor StevenK » zo jun 05, 2005 7:34

Tijden zijn ook weer lekker up2date; de tijden van de laatste 15 zijn pas zojuist op de site gezet; een half uur geleden leek het nog net alsof ze uitgevallen waren.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor JUL88 » zo jun 05, 2005 7:50

Ha!
Is het daar bij Helmond nog een beetje weer offuh... ??
JUL88

Berichtdoor Marcel Vogels » zo jun 05, 2005 8:42

Wij hadden op son 1 veel tijd verloren door een stotterende benzine pomp, daarna hebben we st oedenrode 2 wel goed kunnen rijden, in de service probleem zo goed als verholpen, en toen op son 2 waren we met een hele goede tijd bezig totdat in het laatste rondje de 2e versnelling eruit sprong, we hebben nog geprobeerd om op te schakelen van 1 naar 3 maar dat ging ook niet meer al te makkelijk. dus moesten er opgeven.
jammer maar helaas, volgende keer beter, en vandaag lekker kijken!
Marcel Vogels

Berichtdoor Paperclip » zo jun 05, 2005 10:47

StevenK schreef:
Paperclip schreef:Nou is mijn vraag: Is hier interresse in? Zal ik ze hier plaatsen?

Je kunt je url/website in je profiel zetten; je mag hier geen links neerzetten.

Maar ik mag toch wel foto's plaatsen hier? Want ik zie nog geen andere foto's en ik ken sites waar je geen plaatjes of foto's mag plaatsen.....
Paperclip

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 05, 2005 13:25

Spannend in groep N! Althans voor de 2e plaats.

Dirk Garvelink ligt na KP18 op de 2e plaats met 5 seconden daarachter Henk Vossen, halve minuut daarachter Bolderheij.
Zou Dirk er in slagen om Henk voor te blijven? Knap van Dirk overigens.

Theo van de Berg moet Frits van Eerd voor zich laten en dat zou toch eigenlijk niet moeten.
ExTaxi

Berichtdoor Christophe » zo jun 05, 2005 17:29

http://groups.msn.com/christophesreport

FOTO'S & 2 wallpapers --> online !!!

Vond het een zeer leuke rally ondanks de felle stortbuien ! Heel mooie punten en leuke sfeer in het donker, voor herhaling vatbaar !

Iemand op die haarspeld op St-Oedenrode gestaan van 22u22 ? Was heel leuk daar en veel volk met prachtige passages van o.m. Jasper & Frits !
Christophe

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden