Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
V.D.G Rally team wrote:
als het dan regend dan ook vanaf 12.00uur tot de finich.
kraats wrote:V.D.G Rally team wrote:
als het dan regend dan ook vanaf 12.00uur tot de finich.
=====================
Ik kan me best voorstellen dat jij met je relatief snelle lichte voorwielaandrijver zoiets zegt.
Maar als het regent weet je dat er ook veel uitvallers zullen zijn door schades. En dat vind ik voor ieder team vervelend. Vooral de monteurs die zich een slag in het rond werken om het spul weer goed te krijgen.
vandaar dat ik het liever droog heb. En wat dacht je van de organisatie die met een rallyvillage toch best wel afhankelijk zijn van een beetje goed weer.
Dus ik begrijp dat je dat zegt maar als je wat meer aandacht heb voor de wereld om je heen blijkt ineens dat er ook andere mensen zijn met andere gedachten en dezelfde belangen.
extaxi wrote:
mwah, doe maar alleen de ochtend hoor....tijdens de rally geen regen graag, die hebben we tijdens de ZZR begin dit jaar genoeg gehad voor het hele jaar. Heb niet zo'n zin een rally met weinig finishende deelnemers, veel schade, neutralisaties en natte camera's
michel uit berg wrote:
droog of nat maakt mij niet uit, zolang in mijn onderdelen maar voor het weekend heb anders Kan ik helemaal niet starten
michel uit berg wrote:
ben van plan om er te rijden, maar mijn co kan niet
wie weet nog een goede gezellige co voor barneveld
groetjes michel
michel uit berg wrote:
groetjes michel
V.D.G Rally team wrote:michel uit berg wrote:
groetjes michel