ADAC Rallye Deutschland 2016

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor gerrally » vr jul 15, 2016 9:24

Bernhard Ten Brinke is ook aan het testen met de Skoda Fabia R5 van Weverssport voor de Rallye van Duitsland
'Easy to follow, hard to beat!'
gerrally
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo jun 25, 2014 10:55

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor Paperclip » za jul 16, 2016 9:50

Dat valt neem ik aan toch onder de eerder genoemde testen van Skoda van gister en vandaag?
Volgens mij hebben ze niet allemaal getest, maar misschien gaat dat wel om de beurt en per dag.
Heel leuk, dat testen, maar uiteindelijk draait het om de wedstrijd zelf. Ik twijfelde nog even om er ook te gaan kijken, maar het is mij net te ver.
Paperclip
 
Berichten: 449
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 0:11
Woonplaats: Eindhoven

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor Collin » ma jul 18, 2016 19:09

Paperclip schreef:Dat valt neem ik aan toch onder de eerder genoemde testen van Skoda van gister en vandaag?


Zullen waarschijnlijk de rijders van Skoda Motorsport geweest zijn
Avatar gebruiker
Collin
 
Berichten: 341
Geregistreerd: wo mei 02, 2007 18:12
Woonplaats: Dinteloord

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor DudeGast » di jul 19, 2016 19:45

Hallo iedereen,

Misschien een rare vraag die niet iedereen graag vrij wil geven maar ik vraag het toch.
Ik ga dit jaar ook naar de WRC van Duitsland en heb hiermee een week vakantie gekoppeld.

Maar nu wil ik ook graag op mooie en unieke plekjes staan, waar je mooie foto's kan maken.
Ik doe dit puur voor de hobby en doe dit verder ook alleen voor het eigen archief.

Hebben jullie misschien plekjes of punten die jullie willen delen met mij?
Het liefst een snel stuk, jump tussen de wijnranken, stof of link bochtje ergens op iedere proef dan ook.

Zouden jullie dit dan in een prive bericht willen sturen naar mij?
evnt. met foto van plattegrondboekjes van voorgaande jaren, 2010/12/14

Alvast bedankt voor de moeite!
DudeGast
 
Berichten: 11
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 10:37
Woonplaats: Hardenberg

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor FocusMSD » di jul 19, 2016 20:54

DudeGast schreef:Hallo iedereen,

Misschien een rare vraag die niet iedereen graag vrij wil geven maar ik vraag het toch.
Ik ga dit jaar ook naar de WRC van Duitsland en heb hiermee een week vakantie gekoppeld.

Maar nu wil ik ook graag op mooie en unieke plekjes staan, waar je mooie foto's kan maken.
Ik doe dit puur voor de hobby en doe dit verder ook alleen voor het eigen archief.

Hebben jullie misschien plekjes of punten die jullie willen delen met mij?
Het liefst een snel stuk, jump tussen de wijnranken, stof of link bochtje ergens op iedere proef dan ook.

Zouden jullie dit dan in een prive bericht willen sturen naar mij?
evnt. met foto van plattegrondboekjes van voorgaande jaren, 2010/12/14

Alvast bedankt voor de moeite!

Tip:op tijd opstaan.Want de mooie plekjes waar jij op doelt staan niet op de kaart of zijn al druk bezet. :lol:
Afbeelding
Avatar gebruiker
FocusMSD
 
Berichten: 228
Geregistreerd: do apr 06, 2006 19:15
Woonplaats: Markelo

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor mmrizio » wo jul 20, 2016 10:44

En als je dit topic ook (goed) gelezen had, dan had je ook de proevenkaarten van de afgelopen jaren gevonden, en ook de proeven van dit jaar....

Voor tips mbt. de reis: Dit topic komt elk jaar langs, en in de topics van de afgelopen jaren staan een heleboel tips.
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor Stefan Rally » vr jul 29, 2016 21:25

Avatar gebruiker
Stefan Rally
 
Berichten: 49
Geregistreerd: za dec 28, 2013 20:47
Woonplaats: Zegge

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor EvoV6 » ma aug 01, 2016 12:47

Weet iemand of een losse proef bezoeken nog steeds €15 kost? Kan alleen dagkaarten a 35 of all stage's passen vinden.
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor Codieo » ma aug 01, 2016 20:07

Nope, inflatie heeft ook bij onze Oosterburen toegeslagen. Dit jaar €20,- voor de "standaard" proeven en €25,- voor de Pantzerplatte. Dus voor een weekend is een pas a €70,- in de voorverkoop geen slecht idee.

Wel laatste jaar in dit gebied, volgend jaar naar Saarland. Dus allemaal nieuwe proeven denk ik.... Iemand al iets nieuws hier over gehoord?
Afbeelding

Rally en Meer, compleet verzorgde en op maat gemaakte rally's voor business events, bedrijfsuitjes, autoclubs, familiedagen en Meer
Voor meer informatie kijk op www.rallyenmeer.nl
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor mmrizio » di aug 02, 2016 17:18

Dat zal voorlopig nog wel even speculeren blijven.

Het zou me verbazen als volgend jaar allemaal nieuwe proeven op het programma staan. Ik verwacht dat er toch wel (minimaal) één moezeldag blijft (met proeven als Moselland, Mittelmosel, Veldenz, Dhrontal, Stein&Wein van de afgelopen jaren). De zaterdag rondom Baumholder wordt al deels in Saarland verreden, op proeven als Freisen/Westrich, Bosenberg, Petersberg of St. Wendeler Land. Misschien is dit voldoende om ook de derde dag te vullen, maar ze hebben vast nog wel een paar oude proeven van bv. de Saarland Rallye liggen.

Waxweiler is helaas dit jaar al gesneuveld, waarschijnlijk om de verbindingskilometers te beperken. Sauertal staat voor dit jaar nog wel op het programma, maar zal ook wel sneuvelen als de service niet meer in Trier is. De nieuwe rundkurs bij Ollmuth ligt al een stukje in de goede richting, maar volgens mij niet helemaal in Saarland.
Misschien dat de rundkurs in St Wendel ook weer terugkomt, hoewel ik daar behalve de legendarische doorkomst van Colin McRae weinig goede herinneringen aan heb.
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor EvoV6 » di aug 02, 2016 22:22

Vind persoonlijk wel weer gaaf dat serviceterrein waarschijnlijk in 2017 weer aan de bostal see komt. Heb er betere herinneringen aan dan de sfeerloze serviceterrein nu in trier.
Jullie?

Pff kaartjes worden wel duur zo. Ieper ook al..
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor mmrizio » wo aug 03, 2016 10:52

Wat mij betreft had het niet gehoeven; behalve bereikbaarheid vond ik Trier ook best ok. Eten, drinken, onderdak, winkels; allemaal binnen handbereik.

Komt de service weer op de oude plaats? Ik heb ergens een aankondiging gezien, maar zonder exacte plek.

De bereikbaarheid van de Bostalsee was ook niet super. De laatste jaren waren wandelschoenen (en voldoende tijd) wel verplichte kost als je de service wilde bezoeken. Dat zal niet beter geworden zijn met het huidige toeschouwer management, waarbij voorkomen van knopen belangrijker is dan toegankelijkheid voor.... toeschouwers. Vanaf Baumholder en de zuidelijke (Saarland) proeven is het natuurlijk wel een flink stuk dichterbij. En inderdaad meer sfeer.
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor Stefan Rally » wo aug 03, 2016 19:32

Avatar gebruiker
Stefan Rally
 
Berichten: 49
Geregistreerd: za dec 28, 2013 20:47
Woonplaats: Zegge

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor zeeland » vr aug 05, 2016 12:11

is het service park nog 5 euro of is dat ook omhoog.
zeeland
 
Berichten: 164
Geregistreerd: wo feb 16, 2011 18:23
Woonplaats: vlissingen

Re: ADAC Rallye Deutschland 2016

Berichtdoor DvM » vr aug 05, 2016 18:39

Hier http://www.adac-rallye-deutschland.de/de/tickets/static/ staan de prijzen die gelden op de dag zelf, dus als je vooraf niets hebt besteld.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast