Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
extaxi wrote:
OK dan.....mijn foto's staan online in ieder geval! dik 450 stuks dus er moet voor iederen wel iets leuks bijzitten denk ik zo

Marcel Vogels wrote:
wie had er nu op ypelo die fotograaf aangereden??? ik zag wel die impreza wrc s9 voorbij komen met een grote deuk in zn raam, daarna niet meer gezien, maar het lijkt me niet dat je daarna nog verder wilt rijden, dus meschien was die het wel?
corne wrote:
quote]
het was nummer 32 (geen id wie t was) die op de 2e keer ypelo iemand aanreed.

corne wrote:
het was nummer 32 (geen id wie t was) die op de 2e keer ypelo iemand aanreed. stond erbij...
overigens ben ik van mening dat hij allang aan de kant had kunnen springen. er stond nog iemand daar in het veld...die rende ook gewoon weg. maar deze man bleef staan.. en toen was het al te laat. hij had overigens geluk dat de auto niet zo'n supervaart had.
rallyboy wrote:Subaru Rullezzz!!! wrote:
Dat wilde ik ook net zeggen, kun je dan kaartlezen ofniet ?:D Ik vond het heel lastig en jammer om dat mooie boekje mee te nemen en te verfrommelen als je op de proef stond, ik had trouwens ook betere kaarten van de proeven zelf zodat je het beter kon zien.
daar ben ik het helemaal mee eens als je een beetje kaart kan lezen thanx and.. de navi kun je over wel komen,maarja een goede voorbereiding op donderdag en vrijdag he als je uit de buurt komt!
Holkers wrote:
ik heb subaru rulez!!!!! al gemailt met uitleg.
Hierbij is dit onderwerp dus ook weer verleden tijd en gaan we weer verder met de GTR !
mbvt wrote:corne wrote:
het was nummer 32 (geen id wie t was) die op de 2e keer ypelo iemand aanreed. stond erbij...
overigens ben ik van mening dat hij allang aan de kant had kunnen springen. er stond nog iemand daar in het veld...die rende ook gewoon weg. maar deze man bleef staan.. en toen was het al te laat. hij had overigens geluk dat de auto niet zo'n supervaart had.
Die andere was ik![]()
Die jongen (gewoon een toeschouwer) lag achter in het lint in het gras; toen hij zag dat het mis ging probeerde hij nog op te staan en weg te rennen, maar dat redde hij niet meer en al rennend werd hij geraakt met de zijkant van de auto ter hoogte van de achterdeur waarna hij een meter of drie werd weggeslingerd.
Als het inderdaad goed met hem gaat heeft die gozer erg veel geluk gehad (en heel veel blauwe plekken) want de auto van Foley en Fulton zat goed in elkaar. Ruit eruit en de afdruk van een lichaam in de zijkant...
De coureur vertelde nog dat hij probeerde om de auto in z´n achteruit te zetten om zo te proberen die jongen te missen, maar ja, als je eenmaal aan het glijden bent op gras is er geen houden meer aan.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten