Rally Putten 2015

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Rally Putten 2015

Berichtdoor Dennisvo » ma apr 20, 2015 14:07

Vanuit serviceoogpunt:

Voordelen: Stickers waren top geregeld! Schild was dit keer een sticker ipv karton wat met (de altijd lelijke) tape vastgeplakt moet worden. Technische keuring op loopafstand van de service is natuurlijk ook heel fijn. :D
Nadelen: beloofde wi-fi hotspots waren niet aanwezig (ik heb ze althans niet gevonden) en als er in de rallygids een verdeling staat van de serviceplekken en deze blijkt bij aankomst totaal niet te kloppen leidt dit tot de nodige verwarring.
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Rally Putten 2015

Berichtdoor kraats » ma apr 20, 2015 15:34

FerryPutten schreef:De Beste stuurlui staan aan wal,
Maar wat je zegt Theo klopt in grote lijnen wel
Er is wat ik hoor, 1 brief afgegeven voor de camping en daar is het mis gegaan, denk ik !
maar moet je dat de organisatie aan rekenen of eigenaar camping ?
de Proeven waren verder echt top, En kijken dat doe ik niet meer grrrr
volgend jaar zit ik gewoon weer naast mijn kleine vriend in de EVO of hij wil of niet :wink:
kijken is niets voor mij.


Idd Ferry, ik heb heel goede stuurlui aan wal zien staan. Niet de beste, dat zou teveel van het goede zijn maar wel heel veel, en sommige vind ik betere. :D

Dus als iemand een weg wil afsluiten is een belangeloze campingeigenaar of beheerder verantwoordelijk voor de communicatie? Oke! :D
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast