Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor herbie1971 » ma sep 22, 2014 19:49

cvgn schreef:Ik zat als TC official op proef 9. Ik hoorde de politie aankomen, er stonden 3 rallyauto's bij mij, die heb ik net op tijd door kunnen sturen anders waren er 2 politieauto's vol achterin gereden toen ze op volle snelheid de bocht omkwamen. De mensen die aan de start stonden moesten gewoon in de kant springen, ze reden zo de proef op. Ook bij ons aan de proef stond een agent voor als er een calamiteit zou zijn met publiek, deze meneer agent werd rond het middaguur verwend die hem zijn lunchpakketje en koffie kwamen brengen.
De assistent proevenchef heeft de politie ook aangesproken op hun gedrag, want hem was intussen ook ter hore gekomen van de actie op Kp 10.
Hij maakte de opmerking: zullen we bij elke calamiteit zoals inbraak voortaan doorgeven: rallyauto op een boom, staan er zo 5 politieauto's voor de deur,

Dus ze brachten niet alleen op KP 10 rijders en publiek in gevaar maar ook op KP 9 aan de TC en start.

groeten uit Roosendaal.


Okay,volgende vraag:heeft iemand van jullie als officials dit ongeval DIRECT mee gekregen dan? Zo ja,dan was er toch direct een code 0 voor dit ongeval uit gegaan? En dan had in elk geval toch ook de "start" op de nabijgelegen KP10 dit aan alle posten kunnen melden? Men kon er tenslotte vanuit gaan dat de politie van alle kanten zou kunnen komen met "toeters en bellen"......En wat is er door jullie als officials (of hoe je het ook wilt noemen) door gegeven direct na dit ongeval aan de "start"? Wellicht was men er dan NOG sneller toe over gegaan om KP10 stil te leggen?
herbie1971
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma sep 22, 2014 13:32

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor mmrizio » ma sep 22, 2014 20:36

Hoezo? Ik vraag me nog steeds af wat de politie te zoeken heeft op proef 9, laat staan op proef 10....
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor cvgn » ma sep 22, 2014 22:53

Politie had op beide proeven niks te zoeken, maar nadeel van publiek dat maar 1 keertje per jaar naar een rally gaat en er gebeurt een ongeluk: die bellen 112. Op die oproep zijn ze afgekomen. Zonder communicatie met organisatie of proevenchefs.
Er is gelijk een code geroepen naar de start waar de volgende al stond te wachten, start is gelijk stilgelegd en assistent proevenchef is met ambulance de proef op gegaan.

groeten uit Roosendaal.
cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor BasJBuitendijk » di sep 23, 2014 7:39

Wat mij betreft mag deze discussie hier stoppen. Het feit dat mijn video over het incident 21.194 keer bekeken is en mijn filmpje over de rally 549 keer, stemt mij al verdrietig genoeg. :? Ik zal ook niet reageren op reacties nav dit bericht. Laat het over aan de deskundigen en ooggetuigen.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor metisse » di sep 23, 2014 7:51

BasJBuitendijk schreef:Wat mij betreft mag deze discussie hier stoppen. Het feit dat mijn video over het incident 21.194 keer bekeken is en mijn filmpje over de rally 549 keer, stemt mij al verdrietig genoeg. :? Ik zal ook niet reageren op reacties nav dit bericht. Laat het over aan de deskundigen en ooggetuigen.



+1
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor adv555 » di sep 23, 2014 10:23

Bas dat is inderdaad triest. Maar dat is de mentaliteit hier. Zet maar crash in de titel van je YouTube dan zie je in 1 keer ook de gekeken hits omhoog gaan.

Ik vind het altijd prachtig om rally youtube s te bekijken keep up the good work!
adv555
 
Berichten: 81
Geregistreerd: za dec 28, 2013 12:22

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor bulli » di sep 23, 2014 21:17

BasJBuitendijk schreef:Wat mij betreft mag deze discussie hier stoppen. Het feit dat mijn video over het incident 21.194 keer bekeken is en mijn filmpje over de rally 549 keer, stemt mij al verdrietig genoeg. :? Ik zal ook niet reageren op reacties nav dit bericht. Laat het over aan de deskundigen en ooggetuigen.


Dag Bas,
Enerzijds heb je gelijk maar anderzijds is het zo ongeloofwaardig wat op jouw filmpje is te zien, dat er door zoveel wetsdienaren zo een doodzonde wordt gepleegd mag best getoond worden.
Had zaterdag al berichtje op twitter gelezen van een navigatrice dat ze een politie wagen waren tegen gekomen op de proef en dacht het zal wel.

Het zal mij benieuwen of er maatregelen worden genomen tegen die agenten, ik bedoel nou is er niets gebeurt maar zelfde moeite gebeurt er wel wat.

Misschien zijn er beelden dat ze door afzetting rijden?
bulli
 
Berichten: 122
Geregistreerd: zo dec 21, 2008 14:27
Woonplaats: ommen

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast