En is het dus echt zo dat ze pas om 19.00 beginnen, als dat zo is kan ik het net redden van "school" (jaja les tot 17.35, je verzint het niet op Vrijdag).
[/quote]
Zolangzamerhand begin ik te twijfelen aan mijn 19:00 uur
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niels TurboTukker wrote:
En is het dus echt zo dat ze pas om 19.00 beginnen, als dat zo is kan ik het net redden van "school" (jaja les tot 17.35, je verzint het niet op Vrijdag).
steven wrote:Niels TurboTukker wrote:
Eerste deelnemer gaat om 18.00 over het podium; ikheb geen idee hoe lang de verbinding duurt, maar het lijkt me dat ze wel ergens tussen 18.45 en 19.00 over de eerste KP gaan; Lijkt me voor jou verstandiger bij de tweede of derde te gaan kijken, dan weet je zeker dat je op tijd bent.
wolter wrote:
Ja, je kan in dat geval beter naar kp2 of kp3 gaan. Ik stond vorig jaar op kp1, maar toen waren ze bijna allemaal al voorbij, dus een uur staan wachten in de kou:(.
Ik zal me ook moeten gaan haasten. Ik ga altijd met een clubje, maar een paar moeten werken en zijn pas om 18.00 thuis. (Ok, ik woon in Markelo, dus echt ver is t niet)
Houd rekening met de extreme drukte op de wegen, en de tijd die je kwijt bent met auto parkeren/lopen naar publiekspunt.
djgando wrote:
Jeroen, ik denk dat je dat je het mis hebt.
Ik en mijn broertje rijden na afloop van de A'dam rallysprint naar huis (Enschede) als we bij Deventer een Rode Nissan Almera met kenteken SF02 UKT voor ons gaat rijden. We volgen 'm redelijk lang en hij heeft er wil redelijk pit in. En wat blijkt.. hij slaat af bij de afrit die richting Hellendoorn. Nu hoeft dat natuurlijk helemaal geen ene donder te betekenen, maar ik vond het wel een beetje vreemd, bij dit soort dingen gaat je tog aan het denken zetten.....
Ach ja, maar ook niet zo veel uit.
Ik ziet U allen bij de GTR Vrijdag en Zaterdag.
Maarten wrote:djgando wrote:
Jeroen, ik denk dat je dat je het mis hebt.
Ik en mijn broertje rijden na afloop van de A'dam rallysprint naar huis (Enschede) als we bij Deventer een Rode Nissan Almera met kenteken SF02 UKT voor ons gaat rijden. We volgen 'm redelijk lang en hij heeft er wil redelijk pit in. En wat blijkt.. hij slaat af bij de afrit die richting Hellendoorn. Nu hoeft dat natuurlijk helemaal geen ene donder te betekenen, maar ik vond het wel een beetje vreemd, bij dit soort dingen gaat je tog aan het denken zetten.....
Ach ja, maar ook niet zo veel uit.
Ik ziet U allen bij de GTR Vrijdag en Zaterdag.
Dan zal ik maar niet achter iedere Belg een illegaal verkennende rallyrijder gaan zoeken hier in Roosendaal
bartje wrote:
Ik las net op deltatv dat er dit jaar misschien geen rallyradio komt wegens gebrek aan sponsoren.
Zou wel jammer zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten