Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:st van de rally aan het bekijken en nu heb ik een vraag: Hoe kan het zo zijn dat de WRC van Kuipers in dezelfde klasse valt als een Peugeot 205 ?
rallystarter schreef:gertveurink schreef:st van de rally aan het bekijken en nu heb ik een vraag: Hoe kan het zo zijn dat de WRC van Kuipers in dezelfde klasse valt als een Peugeot 205 ?
komt ook door regeltjes. zo moet ik met mijn groep n astra tegen een astra van eep borgers op bijvoorbeeld.
Marijn schreef:Vanaf donderdag 18 September 18:00 is het info pakket te koop.
Verkoop info: http://www.hellendoornrally.eu/verkoopinfo/
Met overzicht van alle proeven. Vorig jaar zat er ook een tijdschema bij, dus ik verwacht dit jaar ook.
Dennisvo schreef:Bas van Kamperdijk maakt in voorbeschouwing op HOiTV melding van geruchten over mogelijke komst Rene Kuipers naar Hellendoorn.
De app is deels bijgewerkt en deels niet, waar je bij de KP's kijkt zie je dat op zaterdag ook Almelo er nog in zit. We zullen het wel zien volgende week.talin-77 schreef:zit Daarle er vrijdagsavonds nu nog in of niet?
ik lees hier dat die er uit is maar in de app waar 2014 boven staat staat deze er nog wel in?
MarijnVisser schreef:De app is deels bijgewerkt en deels niet, waar je bij de KP's kijkt zie je dat op zaterdag ook Almelo er nog in zit. We zullen het wel zien volgende week.talin-77 schreef:zit Daarle er vrijdagsavonds nu nog in of niet?
ik lees hier dat die er uit is maar in de app waar 2014 boven staat staat deze er nog wel in?
Leon9-3 schreef:Even over die app, ik kan alleen een app downloaden van 2013. Waar kan ik de 2014 versie vinden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten