Hans Ahlberg schreef:Hallo Arian,
Je pa heeft me ooit genavigeerd in ik dacht een Limburgiarally in de 70er jaren en dat hij geen fan was van onverhard bleek door de volgende uitspraak:
Op een zandproef: " van mij mag je op een verharde weg best meer gasgeven, maar hier liever niet, gaat al veel te hard"
Een aantal jaren geleden had ik de Fulvia, helaas weg moeten doen omdat hij te slecht was. Nu rijden we " historisch" met een BMW 2002Tii.
Hallo Hans,
Leuk te horen dat jij ook nog actief bent. Volgens mij heb jij door de jaren heen die PLEZIERfactor zeker eer gedaan. Ik heb het altijd jammer gevonden dat je dus net de "verkeerde" Fulvia had getroffen want op de Circuitevenementen hebben wij toch ook regelmatig schik gehad.
Spreek je Dre Franken ook nog wel eens? Groet Arian