Ton Van Spanje schreef:Dennis,
´t Zal net zo zijn als met vermouth. Dat wordt ook door iedereen Martini genoemd
Stichting Rally 77, ik weet niet vanaf wanneer jij daarbij betrokken was, maar ik vergeet nooit de zondagmiddagen in het restaurant en aan de bar van John Bestebeurtje !
BasJBuitendijk schreef:Stichting Rally 77, ik weet niet vanaf wanneer jij daarbij betrokken was, maar ik vergeet nooit de zondagmiddagen in het restaurant en aan de bar van John Bestebeurtje !
Die kroeg van Bestebreurtje in Barendrecht kan ik mij goed herinneren, evenals de kelder onder restaurant Deltapoort van Jan van Straaten(Chevron/Mustang envm) aan de Charloise Lagedijk. We maakten de dijkjes rond Rhoon en Smitshoek 's nachts onveilig en het kettinkje voor de afrit naar de fietspont over de Oude Maas zie ik mijn dromen af en toe nog blinken in mijn verstralers. Nog nooit zo hard geremd. 'Sorry zei mij navi', die zich 500 m. vergist had op de kaart.
Bas dit was toch ook de tijd van Peter Versluis (orgelboer uit Barendrecht), Piet Dubbeldam, Joost Hooimeyer en niet te vergeten Sunbeam man Pieter Eigenbrood ?
BasJBuitendijk schreef:Gilbert Stapelaere - Ieper 1974
Bedankt voor de foto's Cees. Mooi van lelijkheid die MK1, maar oh wat ging-ie hard voor die tijd. Ik herinner mij fans die op hun knieeen achter de jump (Watou??) zaten met krijtjes om aan te geven wie de verste sprong maakteBen zelf ooit per ongeluk op een proef terecht gekomen met mijn vrouw in de rechter stoel. Echt waar, per ongeluk. Mijn auto zag er zo wild uit dat we de verbinding opgestuurd werden en plotseling bij de start stonden. Keren kon niet met inmiddels tientallen rally auto's achter ons, dus werd er gezegd: ''rij maar door naar de finish, maar wel doortrappen he, we hebben niet de hele dag'. Met natte handjes de finish gehaald en de laatste keer dat mijn vrouw mee is gegaan. Those were the days.
Dennis Klein schreef:[Bas dit was toch ook de tijd van Peter Versluis (orgelboer uit Barendrecht), Piet Dubbeldam, Joost Hooimeyer en niet te vergeten Sunbeam man Pieter Eigenbrood ?
BasJBuitendijk schreef:Bas dit was toch ook de tijd van Peter Versluis (orgelboer uit Barendrecht), Piet Dubbeldam, Joost Hooimeyer en niet te vergeten Sunbeam man Pieter Eigenbrood ?
Iets eerder, maar verder helemaal goed Dennis, voor zover mijn geheugen betrouwbaar is. Piet E. kan ik mij niet herinneren, Piet Dubbeldam wel. Triest genoeg jaren geleden al overleden. Ik begin ook de jaren door elkaar te halen.
Zal wel door het karpervissen komen en teveel Franse wijn in de bivvy.
Peter woonde net als ik aan de Barendrechtseweg (Pascalweg, maar zelfde weg) en heeft nog korte tijd ritten gereden via de RAC Rotterdam met Hooimeijer in een Escort Mexico. Hij maakte zijn come back in de jaren 90 met Sierra Cosworth. Barendrecht heeft veel rally rijders voortgebracht. Herinner mij ook nog een Kadett GT/E. Iemand uit de installatietechniek. Waterschoot o.i.d.. En natuurlijk Bestebreurtje met de Porsche.
BasJBuitendijk schreef:Herinner mij ook nog een Kadett GT/E. Iemand uit de installatietechniek. Waterschoot o.i.d.. En natuurlijk Bestebreurtje met de Porsche.
Ton Van Spanje schreef:Dennis Klein schreef:[Bas dit was toch ook de tijd van Peter Versluis (orgelboer uit Barendrecht), Piet Dubbeldam, Joost Hooimeyer en niet te vergeten Sunbeam man Pieter Eigenbrood ?
Peter Verspuy bedoel je, Dennis?
Pieter Eigenbrood (maar vooral zijn toenmalige partner Rolinka) was toendertijd erg actief voor Rally77
Ton Van Spanje schreef:BasJBuitendijk schreef:Herinner mij ook nog een Kadett GT/E. Iemand uit de installatietechniek. Waterschoot o.i.d.. En natuurlijk Bestebreurtje met de Porsche.
Joop v Waterschoot, met z'n Jopel Rakett. Eén van z'n vroegere navi's (Leen) is hier op 't forum ook nog wel eens langs geweest
En was er ook nog niet een Jan Maaskant uit Barendrecht, met een Kadett GTE?
Dennis Klein schreef:Peter Verspuy dat klopt; had toen een (oranje?) Escort Mexico Gr2 met dry-sump smering !
Peter Verspuy dat klopt; had toen een (oranje?) Escort Mexico Gr2 met dry-sump smering !
Ton Van Spanje schreef:Dennis Klein schreef:Peter Verspuy dat klopt; had toen een (oranje?) Escort Mexico Gr2 met dry-sump smering !
Was die niet van Peter vd Berg?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten