Dennis Klein schreef:
Voor Miniliteman een foto van mijn Ford Transit 3.0V6 automaat met een hoop (magnesium) minilites op het dak; lang geleden Leon! (en NUG op de trailer)

jos kerremans schreef:Volgens mij kan Dennis wel een topic over zijn verleden in de autosport starten .
antoine schreef:Leuke foto van die Renault 5 Alpine..Heb je daar nog meer van? Deze auto is 4 maanden verkocht er ziet er tegenwoordig zo uit:



Miniliteman schreef:Vatanen reed the 1981 Acropolis met DKP191T en de Sutton-Rothmans bestickering. Dit is de Rothmans bestickering van 1979. Toen reed Roger Clark met deze auto de Cyprus rally die hij won.
Dennis Klein schreef:jos kerremans schreef:Volgens mij kan Dennis wel een topic over zijn verleden in de autosport starten .
Jos, ja jij weet meer over mijn autosport verleden (en heden) dan de meeste op het forum! Daarom voor jou deze foto; ik met een wel heel beroemde Escort; David Sutton gebouwde RS1800, waarmee Ari Vatanen het wereldkampioenschap won in 1981. Deze foto is genomen bij Tony Maslen (International Rally Services) thuis in 1981 voordat de auto (samen met die van Tony) naar Griekenland verscheept werd voor de Akropolis rally, die Vatanen won.
Miniliteman schreef:Vatanen reed the 1981 Acropolis met DKP191T en de Sutton-Rothmans bestickering. Dit is de Rothmans bestickering van 1979. Toen reed Roger Clark met deze auto de Cyprus rally die hij won.
Dennis Klein schreef:Miniliteman schreef:Vatanen reed the 1981 Acropolis met DKP191T en de Sutton-Rothmans bestickering. Dit is de Rothmans bestickering van 1979. Toen reed Roger Clark met deze auto de Cyprus rally die hij won.
Was het mischien toch in 1981, en met Malcolm Wilson als rijder ? (dnf)
Ik twijfel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten