Foto van de site van mtb motorsport.
De gele auto (ex rally-cross auto) heeft het kenteken van mijn R5Turbo (maar het is hem niet, leg ik later wel een keer uit!), de rood/blauwe auto is de oude Kruythof auto. Hier in beide gevallen is Eric de Jonghe de bestuurder. Mijn auto had de Renault (geel/wit/zwart) kleuren. Overigens heeft Cees Kruythof zowel met een GT Turbo als een 5Turbo gereden!Rene Markus schreef:Zoals deze twee?
Foto van de site van mtb motorsport.
Dennis Klein schreef:Overigens waren Ford Escorts mijn eerste en ware liefde wat rally-autos betreft; daarover later meer.

Dennis Klein schreef:
Hier is die dan; mijn eerste Ford Escort en na een aantal kaartleesritten en slaloms (oa van Team Wimedo), eindelijk mijn eerste echte rally (Gulf Star Rally 1974)! Proef op kartcircuit Driebergen op Kleber M+S (!) banden, omdat we de hele rally op dezelfde banden reden. Zoals vele anderen hadden we geen service team. De auto was van origine een Escort 1100L met een Cortina 1600GT moter, de originele bak (dus vaak kapot), de originele achteras (geen sper!), Escort bestel bladveren, Spax schokbrekers en natuurlijk (volkomen overbodig, maar wat zag het er goed uit!) "dikke schermen" (zo noemde we dat toen) of te wel op zijn Engels "bubble arches"! Het was allemaal niet ideaal, maar we stonden niet meer aan de kant en hadden ontzettend veel plezier voor relatief weinig geld (wat essentieel was in mijn geval).
Als jullie dit soort "oud nieuws" interessant vinden, dan volgt er meer.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast