oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Jef Koopman » di dec 11, 2012 13:31

wie herkent deze Ascona piloot?

Afbeelding
Jef Koopman
 
Berichten: 137
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:47
Woonplaats: Naast de buren

Berichtdoor TWENGELTJE » di dec 11, 2012 15:47

Alex Vedders
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Peer » di dec 11, 2012 22:04

ff terug naar John Bosch.
De witte Quattro kwam van Schmidt in Duitsland, de zwarte van Sutton in Engeland.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor roke0204 » di dec 11, 2012 22:15

Jef Koopman schreef:wie herkent deze Ascona piloot?

Afbeelding


Inderdaad Alex Vedders, heb je nog meer foto's van hem, ik zit er namelijk naast en zoek nog foto's.
Avatar gebruiker
roke0204
 
Berichten: 78
Geregistreerd: di jul 15, 2008 18:32

Berichtdoor erikjan » di dec 11, 2012 22:35

Peer schreef:ff terug naar John Bosch.
De witte Quattro kwam van Schmidt in Duitsland, de zwarte van Sutton in Engeland.


de zwarte (Yokohama) was indrukwekkend qua uitstraling !

heerlijke auto's trouwens, ook de M3 die John erna reed was niet te versmaden ;-)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Jef Koopman » wo dec 12, 2012 11:13

[Inderdaad Alex Vedders, heb je nog meer foto's van hem, ik zit er namelijk naast en zoek nog foto's.[/quote]

Dan zou ik even contact opnemen met Peter Kramer als ik jou was.
Jef Koopman
 
Berichten: 137
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:47
Woonplaats: Naast de buren

Berichtdoor hans vermeer » wo dec 12, 2012 13:08

erikjan schreef:
Peer schreef:ff terug naar John Bosch.
De witte Quattro kwam van Schmidt in Duitsland, de zwarte van Sutton in Engeland.


de zwarte (Yokohama) was indrukwekkend qua uitstraling !

heerlijke auto's trouwens, ook de M3 die John erna reed was niet te versmaden ;-)


Deze dus :lol:

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor mantaray » wo dec 12, 2012 21:08

Afbeelding

of deze !
mantaray
 
Berichten: 134
Geregistreerd: zo feb 26, 2006 18:23
Woonplaats: bergenopzoom

Berichtdoor asconajoop » wo dec 12, 2012 21:40

nu we toch bezig zijn met de M 3 van bosch.
nog meer M 3's.
ik weet niet zeker of ik ze hier al eens geplempt had,maar wat zou het.
de foto's van het trouw album worden zo nu en dan ook wel eens voor de dag gehaald. :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
je gaat pas dwars als je meer vliegen op de zijramen hebt dan op de voorruit. :lol:
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor erikjan » wo dec 12, 2012 22:22

da's toch VanderMaassen, reed ook 190E-2.3-16V geloof ik
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor DvM » wo dec 12, 2012 22:26

De eerste wel, de tweede is Marc Soulet. Heeft in Hellendoorn ook met een Sierra meegedaan.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor erikjan » wo dec 12, 2012 22:36

inderdaad !

(oude tijden herleven !)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor metisse » wo dec 12, 2012 23:15

erikjan schreef:da's toch VanderMaassen, reed ook 190E-2.3-16V geloof ik

De eerste is inderdaad Valere Vandermaessen.
Reed idd ook met de IJsboerke Mercedes.
De tweede is Marc Soulet, kon overigens wel eens dezelfde auto zijn maar dat weet ik niet zeker.
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor erikjan » wo dec 12, 2012 23:31

beetje off-topic,

maar zit me ineens te bedenken dat een MB 190 ook heel goed met een 6-pitter in de groep S20 zou kunnen meedraaien...

er is een 190E 2.6 geweest met 6-cilinder, dus een 190E 3.2 bijvoorbeeld zou dan een prettige bolide worden ;-)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Rene Markus » do dec 13, 2012 12:07

De eerste Nederlandse rallyrijder met een groep B auto was Paul Maaskant met de Citroen Visa Trophee.

Afbeelding

Foto is van het net.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast