
Peer schreef:ff terug naar John Bosch.
De witte Quattro kwam van Schmidt in Duitsland, de zwarte van Sutton in Engeland.
erikjan schreef:Peer schreef:ff terug naar John Bosch.
De witte Quattro kwam van Schmidt in Duitsland, de zwarte van Sutton in Engeland.
de zwarte (Yokohama) was indrukwekkend qua uitstraling !
heerlijke auto's trouwens, ook de M3 die John erna reed was niet te versmaden


erikjan schreef:da's toch VanderMaassen, reed ook 190E-2.3-16V geloof ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast