
Geplaatst: Zo Dec 09, 2012 17:41 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Leuk Bruno, bedankt voor je reactie. Ben zelf van bouwjaar 1951 en een paar jaar later dan jij ingestapt. Heb je nog foto's uit die tijd en van de DAF om hier te delen? Een van de DAF's mochten we af en toe lenen voor de rittensport. Ik heb er zelf nooit in gereden, maar wel onze teamgenoten Regtop-Suringa. Ik heb nog ergens een teamfoto van het Gulf Star Team uit de rittensport tijd. Weet niet meer of daar de DAF op staat. Zal er eens naar zoeken.
Helaas geen foto van de DAF kunnen vinden. Alleen deze teamfoto uit 1977. Uniek voor die tijd met Peter Corver als teammanager.
V.l.n.r. Dammes-Markestijn, De Man-Derksen, Rutges-Gardeniers, Buitendijk-Buitendijk en Regtop-Suringa. Het wordt zo langzamerhand tijd voor een reunie.