oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Mark Verhoeven » za nov 17, 2012 23:00

Beetje Achtmaal... :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb me nog even zitten verbazen over de uitslag van 1994 over hoe ver je voorin je kon rijden met een Kadett groep N. :shock: :wink:

Let ook even op de eindtijd van nummer 12, 13 en 14 van de editie 1992 (weet nog wel dat we met zulke :shock: gezichten rondliepen toen we de einduitslag zagen...) We wisten alle 3 niet wie er gewonnen had. :lol:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Berichtdoor antoine » za nov 17, 2012 23:32

Leuke scans Mark! Weer een, voor mij onbekende, ex clio rijder.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Peer » zo nov 18, 2012 3:30

Leuk m'n "handywork" nog eens te zien.
Heb de bestanden nog ergens op mijn computer en moet ze wel eens iets leesbaarder kunnen printen.

Ik weet echter niet wanneer ik daar tijd voor ga hebben.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor ceesford » zo nov 18, 2012 10:41

wie bedoel je antoine ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor antoine » zo nov 18, 2012 11:05

Ik bedoel Rik Nanning. Iemand foto's van Rik in aktie?
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor velding_16 » zo nov 18, 2012 19:38

Waar zijn de fordjes heb ze hier nog niet veel gezien
velding_16
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 16:42
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor Alex_79 » zo nov 18, 2012 21:03

antoine schreef:Ik bedoel Rik Nanning. Iemand foto's van Rik in aktie?


Heb er een gevonden:

http://www.sto-motorsportfotos.de/fotos ... g-/-dekens
There's nothing wrong with the car... except that it's on fire!
Avatar gebruiker
Alex_79
 
Berichten: 402
Geregistreerd: wo jan 18, 2012 14:33
Woonplaats: Weert

Berichtdoor antoine » zo nov 18, 2012 21:53

Bedankt voor de foto!
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor henk 400rr » ma nov 19, 2012 0:41

velding_16 schreef:Waar zijn de fordjes heb ze hier nog niet veel gezien


In de afgelopen 200 pagina's zijn ze genoeg aan bod gekomen, voor nieuwe foto's daarvan moet je misschien even geduld hebben. :wink:

Er zijn meer merken die hier rondgereden hebben en het rallylandschap in NL bestaat niet alleen uit Ford of Opel en die mogen ook wel eens aan bod komen.

Dus heb geduld, er is genoeg wat ik en meerdere met mij ook nog niet voorbij heb zien komen.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor jeroensprint » ma nov 19, 2012 12:57

Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor henk 400rr » ma nov 19, 2012 13:36

jeroensprint schreef:Zoals deze mooie modelletjes.

Jeroen

Afbeelding
Afbeelding
http://www.flickr.com/photos/triumphdolomite/253227216/

Hoe kan ik rechtstreeks foto's plaatsen?


zodra de internetlink op "jpg" eindigd moet je hem tussen de [img]..[/img] plaatsen, anders via de [url]...[/url]
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor ceesford » ma nov 19, 2012 16:43

Luijbrecht ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor jeroensprint » ma nov 19, 2012 18:08

Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor velding_16 » ma nov 19, 2012 18:14

Ik moet toegeven die zien er ook mooi uit
velding_16
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 16:42
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor jeroensprint » ma nov 19, 2012 18:56

Tussen de url's gezet maar doet het helaas niet.

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten