Heb me nog even zitten verbazen over de uitslag van 1994 over hoe ver je voorin je kon rijden met een Kadett groep N.
Let ook even op de eindtijd van nummer 12, 13 en 14 van de editie 1992 (weet nog wel dat we met zulke
antoine schreef:Ik bedoel Rik Nanning. Iemand foto's van Rik in aktie?
velding_16 schreef:Waar zijn de fordjes heb ze hier nog niet veel gezien
jeroensprint schreef:Zoals deze mooie modelletjes.
Jeroen
http://www.flickr.com/photos/triumphdolomite/253227216/
Hoe kan ik rechtstreeks foto's plaatsen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast