Ik vergelijk hans met neuville, qua kunnen schat ik ze hetzelfde in, qua koppie koppie kei goed van hans, volgens mij fromeld neuville elke rally 2wrcs op, hou je niet in ik heb 3uur geleden mijn scheenbeschermers aangetrokken
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef: de dagen van McRae en Makkinen en hun jeugdzondes van veel crashen zijn voorbij in het WRC.
Hans Weijs was vandaag goed en verstandig. Keigoed komt later wel, eerst overleven.
rvgrally schreef:Ik vergelijk hans met neuville, qua kunnen schat ik ze hetzelfde in, qua koppie koppie kei goed van hans, volgens mij fromeld neuville elke rally 2wrcs op, hou je niet in ik heb 3uur geleden mijn scheenbeschermers aangetrokken
alleskids1971 schreef:Neuville kan het zich veroorloven om WRCars te crah testen, hij heeft Peugeot/Citroen achter zich staan, die hem als de toekomstige Loeb zien. Weijs krijgt maar zeldzaam kansen, en die benut hij verstandig: Ypres 2011, Zuid Afrika 2012 en Spanje 2012.
Weijs heeft zeker dezelfde en wellicht meer potentie dan Neuvile die heeft.
Leo schreef:WRC fan schreef: de dagen van McRae en Makkinen en hun jeugdzondes van veel crashen zijn voorbij in het WRC.
Hans Weijs was vandaag goed en verstandig. Keigoed komt later wel, eerst overleven.
Ben ik niet met je eens.
Elk team wil graag Latvala hebben, en die heeft er de laatste 2 jaar meer dan 1 hand vol platgereden.
Leo schreef:alleskids1971 schreef:Neuville kan het zich veroorloven om WRCars te crah testen, hij heeft Peugeot/Citroen achter zich staan, die hem als de toekomstige Loeb zien. Weijs krijgt maar zeldzaam kansen, en die benut hij verstandig: Ypres 2011, Zuid Afrika 2012 en Spanje 2012.
Wellicht meer?
Misschien kan hij sneller veters strikken, maar achter het stuur verliest hij het elke keer. (waarom?, omdat het een Nederlander is)
Leo schreef:
Ben ik niet met je eens.
Elk team wil graag Latvala hebben, en die heeft er de laatste 2 jaar meer dan 1 hand vol platgereden.
Leo schreef:alleskids1971 schreef:Neuville kan het zich veroorloven om WRCars te crah testen, hij heeft Peugeot/Citroen achter zich staan, die hem als de toekomstige Loeb zien. Weijs krijgt maar zeldzaam kansen, en die benut hij verstandig: Ypres 2011, Zuid Afrika 2012 en Spanje 2012.
Wellicht meer?
Misschien kan hij sneller veters strikken, maar achter het stuur verliest hij het elke keer. (waarom?, omdat het een Nederlander is)
alleskids1971 schreef:Weijs heeft zeker dezelfde en wellicht meer potentie dan Neuvile die heeft.
John Raven schreef:Lees dit maar even m.b.t. zijn doel en instellling
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten