
asconajoop schreef:Er werd op de service van een of andere sprint een kapotte FORD versnellingbak onder een Opel Ascona weggehaald.
Mark Verhoeven schreef:asconajoop schreef:Er werd op de service van een of andere sprint een kapotte FORD versnellingbak onder een Opel Ascona weggehaald.
Toch geen 6-bak? Of zat deze onder een Manta?Ik heb in ieder geval een keer een Opel Ascona of Manta 5x horen overschakelen een hele tijd geleden tijdens een rally of sprint...
mantaray schreef:
uit de oude doos dan maar weer wat plaatjes , tilburg rally sprint met als het goed is mark steijger [/img]
Theo Dage schreef:Raymond, dit is niet Mark Stijger maar Wim Schipper. De body van deze auto is nog steeds in Nederland, misschien wordt hij ooit weer eens opgebouwd.
manta-sport schreef:Mark Verhoeven schreef:asconajoop schreef:Er werd op de service van een of andere sprint een kapotte FORD versnellingbak onder een Opel Ascona weggehaald.
Toch geen 6-bak? Of zat deze onder een Manta?Ik heb in ieder geval een keer een Opel Ascona of Manta 5x horen overschakelen een hele tijd geleden tijdens een rally of sprint...
Ik denk dat bij een blauwe manta was.
Berto schreef:V.D.G Rally team schreef:roke0204 schreef:ceesford schreef:onderblok van een rekord 2.3 diesel en opboren naar 2700cc was/is niet zo moeilijk........
eigenlijk onbegrijpelijk dat er eigenlijk nooit eens een goed protest / onderzoek naar die auto's ingesteld werd.......
Wevers heeft op zijn paarse ascona wel eens een Knaf protest/ onderzoek gehad maar door een fout in de aanmeldprocedure van het protest hield Jansen tuning de deur op slot. Een KNAF onderzoek enkele weken later leverde geen onregelmatigheden op.
Wevers haalde met de ascona abbering in bij de waalhaven sprint.
Terwel abbering met de astra kitcar reed ???
Natuurlijk werd er creatief gesleuteld in die tijd.
Maar het waren ook mannen met ballen.
Ik kan me nog heel goed herinneren, dat bij een stuk asfalt / bocht onverhard, iedereen van het gas ging, maar ene heer N uit Goor nog een keer opschakelde op hetzelfde punt.
Resulteerde in het feit dat hij met een ascona een Porsche inhaalde en dat met het grootste gemak.
asconajoop schreef:manta-sport schreef:Mark Verhoeven schreef:asconajoop schreef:Er werd op de service van een of andere sprint een kapotte FORD versnellingbak onder een Opel Ascona weggehaald.
Toch geen 6-bak? Of zat deze onder een Manta?Ik heb in ieder geval een keer een Opel Ascona of Manta 5x horen overschakelen een hele tijd geleden tijdens een rally of sprint...
Ik denk dat bij een blauwe manta was.
correct, de 6-bak zat onder een blauwe manta 200.er reed ook een mazda 323 met dezelfde kleuren rond(JUST FANCY??)
de ford bak onder de opel was een 4 versnelling met klauwschakeling.
henk 400rr schreef:Theo Dage schreef:Raymond, dit is niet Mark Stijger maar Wim Schipper. De body van deze auto is nog steeds in Nederland, misschien wordt hij ooit weer eens opgebouwd.
Degene die de body heeft leest meedie is veel te druk met andere dingen, dus... inderdaad, het duurt lang.
Mark Steijger reed in een andere Manta, zoals op de 2e foto te zien is (oude Hoflijk), toen ook van Schipper, later van Nijhof, toen was die goudkleurig, later wit, nu geel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast