Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jeroen wrote:
Theo,
Ik heb gewoon gezien dat er veel mensen hier keihard werken en daarvoor heb ik veel respect. Ik kan me niet voorstellen dat zij het slecht met rijders, navi´s, teams, officials, publiek, etc voor hebben. Ook zij willen denk ik de perfecte rally organiseren en helaas lukt dat dus niet. Dan kan er wel weer kritiek worden geleverd, wat uiteraard je goed recht is en waar inhoudelijk weinig op is af te dingen, maar ik zou die kritiek graag zien in de context van al die goedwillende vrijwilligers en wat minder als "ZIJ doen het niet goed". Het zit ´m dus vooral in de nuancering...
Kraats wrote:
Nee de organisatie valt door het onredelijke bedrag van entree heffen niet meer bij het vrijwilligers werk.
jeroen wrote:
Ik heb mensen zien teruglopen bij Borchwerf nadat ze zagen dat het 8 euro p/p kostte!
Eddepet wrote:
Misschien wordt het volgend jaar beter met een nieuwe organisator ? Ik las dat dit zijn laatste jaar was. Wie weet wordt het iemand die rallysport.nl's forum wel leest
Kraats wrote:
Schijnbaar waren er mooie proeven,
schijnbaar was er niemand op de service,
schijnbaar vonden velen (?) het geweldig,
schijnbaar was de organisatie foutloos,
schijnbaar was er geen route boek voor de service,
schijnbaar was het een zooitje bij de service indeling,
schijnbaar krijgen officials geen informatie,
schijnbaar durven rallyrijders niet meer in de regen te rijden,
schijnbaar kunnen ze dat niet eens (enkele toppers zeker niet)
schijnbaar is er een nieuwe "ubermensch".
schijnbaar zijn er levensmoeie officials,
schijnbaar is het te veel moeite om een frietkot oid op de service te zetten,
schijnbaar zijn er 2 mega officials (echt waar)(pluimpje voor Bert en Kees. Van beide service terreinen.)
schijnbaar was het service terrein te klein in R'daal,
schijnbaar is er veel te veel geneutraliseerd,
schijnbaar is een wachttijd van 5 uur voor een service plaats heel normaal,
schijnbaar is een organisatie begonnen met teampje pesten,
schijnbaar stonden vele officials niet achter de domme regels van de organisatie,
schijnbaar meet de TC met vele maten,
schijnbaar laat men een buitenlands service team veel te lang wachten op een service plaats,
schijnbaar wekken paarse kaarten ver gaande fustraties op,
schijnbaar denken sommige officials dat de bovenmenselijk zijn,
schijnbaar zijn scheldende officials heel normaal na het krijgen van een simpele vraag,
schijnbaar werken de polsbandjes bij monteurs niet,
schijnbaar worden illegale serviceplaatsen toegestaan met vrije tijdstippen,
schijnbaar mogen de trailers van de "kleine teams" niet naast die van de "toppers" staan
schijnbaar begrijpen de officials dat wel,
schijnbaar begrijpt de organisatie niet alles,
schijnbaar zijn de organisatoren bankroet,
schijnbaar betalen zij alles,
schijnbaar verdienen ze niks aan deze rally,
schijnbaar doen zij hun sponsoren tekort,
schijnbaar krijg je wat geregeld als de westrijdleiding gaat vloeken,
schijnbaar merken de "topteams" nergens wat van,
schijnbaar de regionale teams ook niet,
Theo, ik zei dus al dat je alle recht heb om kritiek te hebben en dat er inhoudelijk niet veel op af te dingen valt. Volgens mij zijn we het in grote lijnen wel met elkaar eens hoor...Kraats wrote:Een uurtje wachten voor een proef?? Waar zeur je over man!!!!!! 5 UUR WACHTEN op een serviceplaats.
Mag je niks van zeggen? Volgens jouw dus? Waar heb je het over
Steven wrote: En wat hebben onze sponsoren, of die van de organisatie, aan mensen die nog niet eens 20 gulden uit willen geven voor een middagje vertier ? Niks toch ? Of zie ik dat verkeerd ?
Steven wrote:
En wat hebben onze sponsoren, of die van de organisatie, aan mensen die nog niet eens 20 gulden uit willen geven voor een middagje vertier ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten