Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Toch wel gaaf om de ontwikkeling te zien van het uploaden van filmpjes. Toen 8 jaar gelden dit topic begon was het nog erg lastig en nu kan het razendsnel en realtime.
beeldkwaliteit te wensen overliet; ook bij de full HD filmers.
Razendsnel? Ik had dit weekend 5 pogingen nodig (elk afgebroken na >2 uur)
om mijn video van de Tank S op YT te zetten. Het viel me ook op dat andere (gerenommeerde) filmers laat waren op het net en dat de beeldkwaliteit te wensen overliet; ook bij de full HD filmers. Heeft iemand dezelfde ervaring of ligt het toch aan mijn PC? Is het eigenlijk wel zinvol om full HD te uploaden, als YT op max. 720p uitzendt? Ik zie niet echt verschil, behalve in upload tijden. Wat mij ook opvalt is, (ondanks het 1080p materiaal) dat de beeldinstelling van YT soms op automatisch staat, dan weer op 480 en dan weer op 720. Soms maakt hoger instellen verschil, soms ook niet, of de bewegingen worden schokkerig. Ben benieuwd naar ervaringen van andere filmers.
mitsufan3 schreef:Tony Bardy speelt altijd de hoofdrol in deze rally. Vorig jaar viel hij uit, dit wéér gewonnen. Gave auto, die ex-fabrieks Nissan Sunny GTI-R Groep A. Een van de weinige die over is. Kevin Proctor kennen we wel in de Subaru WRC!
http://www.youtube.com/watch?v=81jIL0gN ... re=related
tip: doorkomst bij 4:56
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten