Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
BasJBuitendijk schreef:Ik reken op lichtblauwe divisie 5 klompen!
Bas
Theo Dage schreef:Vraagje: hoe is het geregeld als je schade rijd aan bv de vangrail, zijn deze kosten verzekerd dmv het inschrijfgeld of komt dit voor rekening van de rijders.
astra driver schreef:Theo Dage schreef:Vraagje: hoe is het geregeld als je schade rijd aan bv de vangrail, zijn deze kosten verzekerd dmv het inschrijfgeld of komt dit voor rekening van de rijders.
Deze kosten zitten bij de inschrijving in....
Hoezo? Intresse Theo om mee te doen?
MartijnB schreef:astra driver schreef:Theo Dage schreef:Vraagje: hoe is het geregeld als je schade rijd aan bv de vangrail, zijn deze kosten verzekerd dmv het inschrijfgeld of komt dit voor rekening van de rijders.
Weet je dat wel heel zeker...?
Zandvoort met vrij rijden bijvoorbeeld de Nurburgring etc. Ook al huur je de baan af. Schade s aan vangrailen etc blijft voor eigen risico.
En als je als organisator een verzekering ervoor wil afsluiten............. Ik zou zeggen er lopen hier genoeg organisators rond die je kunnen vertellen wat zo n verzekering kost
MartijnB schreef:astra driver schreef:Theo Dage schreef:Vraagje: hoe is het geregeld als je schade rijd aan bv de vangrail, zijn deze kosten verzekerd dmv het inschrijfgeld of komt dit voor rekening van de rijders.
Weet je dat wel heel zeker...?
Zandvoort met vrij rijden bijvoorbeeld de Nurburgring etc. Ook al huur je de baan af. Schade s aan vangrailen etc blijft voor eigen risico.
En als je als organisator een verzekering ervoor wil afsluiten............. Ik zou zeggen er lopen hier genoeg organisators rond die je kunnen vertellen wat zo n verzekering kost
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten