hans van altena schreef:[
Ieper 1982
Was dit deTalbot waar v d marel zwaar is gecrast in de Bac rally in de buurt van Hank ergens?[/quote]
Volgens mij wel ; ben er toendertijd naar toe gelopen ; 1e wat ik tegen kwam was de achteras+wielen ; verderop de rest van de auto ! Mega-klapper die beiden gelukkig overleefd hebben !
Vissers die tegengesteld de proef verlieten ?![/quote]
Klopt inderdaad, Hans. Jan heeft ze toen gelukkig weten te ontwijken.
Moeten we het misschien niet te veel meer over hebben.........
Dat bochtje, ligt (bijna) midden in het dorp Hank, er werd gestart voor de Phoenix, een plaatselijke kroeg.
Of Biesheuvel daar nog toestemming voor zal krijgen????
Zou wel leuk zijn, was idd een machtig bochtje! Heb er denk ik iedere jaargang wel gestaan