oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans van altena » vr dec 16, 2011 21:36

[
Ieper 1982[/quote] Was dit deTalbot waar v d marel zwaar is gecrast in de Bac rally in de buurt van Hank ergens?[/quote]
Volgens mij wel ; ben er toendertijd naar toe gelopen ; 1e wat ik tegen kwam was de achteras+wielen ; verderop de rest van de auto ! Mega-klapper die beiden gelukkig overleefd hebben !
Vissers die tegengesteld de proef verlieten ?!
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor metisse » vr dec 16, 2011 22:14

hans van altena schreef:[
Ieper 1982
Was dit deTalbot waar v d marel zwaar is gecrast in de Bac rally in de buurt van Hank ergens?[/quote]
Volgens mij wel ; ben er toendertijd naar toe gelopen ; 1e wat ik tegen kwam was de achteras+wielen ; verderop de rest van de auto ! Mega-klapper die beiden gelukkig overleefd hebben !
Vissers die tegengesteld de proef verlieten ?![/quote]

Klopt inderdaad, Hans. Jan heeft ze toen gelukkig weten te ontwijken.
Moeten we het misschien niet te veel meer over hebben.........

Dat bochtje, ligt (bijna) midden in het dorp Hank, er werd gestart voor de Phoenix, een plaatselijke kroeg.
Of Biesheuvel daar nog toestemming voor zal krijgen????
Zou wel leuk zijn, was idd een machtig bochtje! Heb er denk ik iedere jaargang wel gestaan
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Jan Erik Rietman » vr dec 16, 2011 22:20

Foto en reactie van Van der Marel Jr


http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... 5b7f21d04d


Afbeelding

de tegenligger die Jan van der Marel heeft ontweken is wel aangehouden. Hij was samen met zijn zoontje de proef op gereden en heeft na het ongeluk tegen de organisatie gezegd dat er geen hekken of borden stonden dat er een rally was. Hij is dus gewoon de proef op gereden zonder dat hij wist dat er een rally was. Hij is gewoon vrijuit gegaan en me vader vond het nutteloos om hem voor de rechter te slepen, want hij had er toch niks aangehad. De man is nog wel een keer in het ziekenhuis geweest toen mijn vader aan het revalideren was, maar verder heeft hij er nooit meer wat van gehoord.
Het klopt ook niet dat hij tot stiltand is gekomen in een duiker. Hij is namelijk gelanceerd in die duiker en is toen meters hoog in de lucht gevlogen en verderop in het land terechtgekomen. De volgende deelnemer was inderdaad Henk Vossen, maar hij had gewoon moeten stoppen want de onderdelen lagen op de proef. Luybregts was gelukkig wel zo sociaal en heeft de tong van Jan uit ze keel gehaald. Anders had hij het dus helemaal niet gehaald.
Jan Erik Rietman
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 10:03
Woonplaats: Zuna

Berichtdoor Ferdin » za dec 17, 2011 9:34

Wie kan mij helpen aan fotos van de grijze sub van Coen Vink,waar hij 1998 NL kampioen mee is geworden.
Heeel erg bedankt alvast.
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor hans vermeer » za dec 17, 2011 10:23

metisse schreef:
ceesford schreef:Afbeelding

speciaal voor Hans en Hans...
Ieper 1985



:lol: :lol: :lol:


Helemaal TOP :lol:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor kraats » za dec 17, 2011 11:47

A en P Rally Jan schreef:
DvM schreef:Ik heb toen nog wel een foto gemaakt. Hier komen ze in Hank over de dijk. Iets verderop was het ongeluk.
Afbeelding
Van der Marel BAC rally 1982
Leuke foto Dick, ik ben beniewd of ze dit bochtje staks in de nieuwe rally ook nemen?


Nee, zit er niet in.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor hans vermeer » za dec 17, 2011 12:50

Met kippenvel op Hank gestaan toen de proef werd stilgelegd en de ambulance richting Jan en Bruno ging.

Op de proeven daarvoor deze foto's gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Miniliteman » za dec 17, 2011 14:11

Ari Vatanen in de door David Sutton geprepareerde Mk2 RS1800 tijdens de Donegal Rally 1978.

Afbeelding

Ian Tilke in de Silkolene Escort, Manx Rally 1984.

Afbeelding

(Beide foto's staan ook op de 2012 Escort Mk2 kalender :wink: zie marktplaats)
Miniliteman
 
Berichten: 106
Geregistreerd: za jul 08, 2006 19:46
Woonplaats: Horst

Berichtdoor martjhh2108 » za dec 17, 2011 19:11

Ferdin schreef:Wie kan mij helpen aan fotos van de grijze sub van Coen Vink,waar hij 1998 NL kampioen mee is geworden.
Heeel erg bedankt alvast.


http://www.ddgmotorsports.nl/index.php/historie
Daar staat wel 1 foto tussen ..
tis wel een heeele kleine
martjhh2108
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 12:53
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Gert-Jan » za dec 17, 2011 19:30

ceesford schreef:Afbeelding

Jan van der Marel / Jan Berkhof
Twaalf Uren van het Oosten - Belgie 1977


Ah! Dat is een bekend kenteken....
Gert-Jan
 
Berichten: 46
Geregistreerd: vr nov 05, 2004 13:55
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor A.H.S » za dec 17, 2011 21:25

Met iets meer geel en groen :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Kerstgroet

Berichtdoor hans vermeer » do dec 22, 2011 14:14

Ik wens alle bezoekers hier, prettige kerstdagen en een gezond en sportief 2012.

Afbeelding

Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor ceesford » do dec 22, 2011 20:32

mooie compilatie van foto's Hans !

voor iedereen 'n heel gezond 2012 !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor metisse » do dec 22, 2011 21:44

Sluit me geheel aan bij de vorige sprekers !
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Rene Markus » vr dec 23, 2011 18:23

Ik sluit mij er ook bij aan.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten