Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Wielens schreef:Nou...dan vond ik de uitzending van Sporza gisterenmiddag stukken beter. Heel veel aandacht voor de Condroz en later in de uitzending nog veel van Wales te zien. En dat alles zonder de storende reclame blokken in beeld.
groetjes Mark.
sebas schreef:Mark Wielens schreef:Nou...dan vond ik de uitzending van Sporza gisterenmiddag stukken beter. Heel veel aandacht voor de Condroz en later in de uitzending nog veel van Wales te zien. En dat alles zonder de storende reclame blokken in beeld.
groetjes Mark.
Is er een link om dit terug te bekijken?
F1mechanic schreef:Ik zeur wanneer ik de uitzending niks vind. Dus,....
Moet ik nu ook zeggen dat het een leuke volle uitzending was. Goed gedaan.
rallyvidsreport schreef:sebas schreef:Mark Wielens schreef:Nou...dan vond ik de uitzending van Sporza gisterenmiddag stukken beter. Heel veel aandacht voor de Condroz en later in de uitzending nog veel van Wales te zien. En dat alles zonder de storende reclame blokken in beeld
groetjes Mark.
Is er een link om dit terug te bekijken?
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... /1.1153655
Eight_Gear schreef:Zojuist beelden van WRC Wales bij de NOS, gaat goed zo! Een beetje volleybal, F1 en WRC in het sportjournaal, dat is niet bepaald veel voorkomend hier in Nederland.
stefan schreef:Eight_Gear schreef:Zojuist beelden van WRC Wales bij de NOS, gaat goed zo! Een beetje volleybal, F1 en WRC in het sportjournaal, dat is niet bepaald veel voorkomend hier in Nederland.
is er een link om dit terug te zien? Ik kan de uitzending niet zo snel vinden...
lubbers33 schreef:vanavond in het programma van erik hulsebos staat erik wewers centraal het begint om 19.20 uur
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten