Soo, is gymkhana 5 nu al uit! Met de nieuwe fiesta WRC hahaha
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Doorgaan naar 0:28 dan de eerste auto's te zien, op 1:12 eindelijk de eerste auto rijdend op een KP.
BasJBuitendijk schreef:mantaboy schreef:Doorgaan naar 0:28 dan de eerste auto's te zien, op 1:12 eindelijk de eerste auto rijdend op een KP.
En ik maar denken dat dit een forum is van rallyliefhebbers. Waar is al dat zure commentaar toch iedere keer voor nodig? Een beetje reclame voor de volgende rally lijkt me zeer gewenst op het ogenblik. Alle beetjes helpen. Bovendien: het is op de service vaak drukker dan langs de proeven. Tot slot: je kunt mijn filmpjes ook gewoon overslaan.
mantaboy schreef:Beetje reclame voor de volgende rally maar niet voor jezelf?
Er is al vaker een opmerking geplaatst over lange intro's, als jij dan ook nog een rally dvd wil promoten maar niets met de opmerkingen van je potentiële klanten doet, slinkt je markt aardig.
briljant schreef:Hoezo loop je veertig jaar mee.
en nader je je pensioen?
Je geeft aan dat je 37 jaar bent.
Holkers schreef:Nou nou Bas, een beetje minder pissed off zijn mag ook wel. Intro's die langer dan 5 seconden duren, hou ik ook niet van en als er pas na een dikke minuut een rallyauto in beeld komt, kun je dat ook verwachten. Kritiek heet dat, moet je tegen kunnen. Daarbij schets je een beeld van iemand die voor ons al die lasten ondergaat om ons de lusten te laten zien, maar dat doe je toch echt voor jezelf. Net zoals er 1000 anderen met je dezelfde kilometers afleggen, dezelfde dure broodjes hamburger eten en dezelfde brakheid hebben aan het einde van een rallydag. Toch? Ik vind je beelden wel wat hebben, lang en veel equipes, op de juiste plek (in dit topic) en inderdaad een soort van opwarmer. Zou toch zonde zijn om dat op je wat oudere dag te laten verpesten door elkaar de pan uit te vechten.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast