Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Martijn_Braat schreef:en ik een Delta evo 1 die voor een prikkie wegmag. Veilige investering in deze roerige tijden.
StevenK schreef:Martijn_Braat schreef:en ik een Delta evo 1 die voor een prikkie wegmag. Veilige investering in deze roerige tijden.
Een Italiaanse auto 'investering'? Ben nog nooit ergens zo snel op leeggelopen als op een integrale...
StevenK schreef:Martijn_Braat schreef:en ik een Delta evo 1 die voor een prikkie wegmag. Veilige investering in deze roerige tijden.
Een Italiaanse auto 'investering'? Ben nog nooit ergens zo snel op leeggelopen als op een integrale...
Martijn_Braat schreef:StevenK schreef:Martijn_Braat schreef:en ik een Delta evo 1 die voor een prikkie wegmag. Veilige investering in deze roerige tijden.
onderhoud is duur ja, maar de laatste 2 jaar zijn ze erg rap in waarde aan het stijgen.
BeeCee schreef:StevenK schreef:Martijn_Braat schreef:en ik een Delta evo 1 die voor een prikkie wegmag. Veilige investering in deze roerige tijden.
Nog sneller dan bij die 1.4 TSI Sciroccoof valt dat onder de garantie.
Martijn_Braat schreef:en ik een Delta evo 1 die voor een prikkie wegmag. Veilige investering in deze roerige tijden.
Geert Wesseling schreef:Martijn_Braat schreef:en ik een Delta evo 1 die voor een prikkie wegmag. Veilige investering in deze roerige tijden.
Martijn, wat noem jij een prikkie??
Heb zelf een HF 8v en een EVO 1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten