Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
F1mechanic schreef:Peter gaat op regenbanden. Kuipers niet. Op de service is het echt nat.
astra driver schreef:F1mechanic schreef:Peter gaat op regenbanden. Kuipers niet. Op de service is het echt nat.
Ssta nu op kp.4 en het regend pijpenstelen
bijwie schreef:2rallyman1 schreef:bijwie schreef:MartijnB schreef:antoine schreef:Wat vinden jullie van deze uitspraak?In dertig jaar zette ‘Hellendoorn’ de toon voor de Nederlandse rallysport, die zich in die jaren ontwikkelde van een leuke hobbysport tot een uiterst professioneel bedreven spelletje. We durven rustig te zeggen: zonder ‘Hellendoorn’ reden Dennis Kuipers en Peter van Merksteijn junior nu niet mee in het wereldkampioenschap, zonder ‘Hellendoorn’ bestond een succesvol bedrijf als Wevers Sport niet.
Ik vind het nog al 'gedurft'!
Hoezo overdrijven is ook een vak... Vind het nogal een arrogantie van de organisatie omdit zomaar zo te roepen.
Pff ja hoor met 30 jaar ervaring werkt het wel, en maar lopen roepen dat Erik Dennis en Peter niet zo groot waren geworden zonder de Hellendoorn rally. Nu al ik weet niet hoeveel wijzigingen in de KP's En er dan ook nog 15 Euro voor vragen. Het is maar weer de vraag hoe laat de fans op welke proef moeten gaan staan. Het is maar goed dat de organisatie zich niet bemoeid heeft met de bedrijfsvoering van Wevers. Anders durven ze rustig te zeggen dat Wevers sport niet zo groot was geworden.
Zonder miljoenen budgetten hadden Dennis en Peter ook niet in het WK gereden zo kan je het ook benoemen......
Zo is het.......
PFF zeursnorren......!!! Dit heeft toch gewoon te maken met het kennis maken/het in aanraking komen van de rallysport.
Wees blij man dat ze in het WK rijden en dat we ze ook nog eens leuke andere auto's zien in Nederland!!
Dat staat er toch los van, Het gaat over de arrogantie van de organisatie.!!!
aj seppenwoolde schreef:gtrNL schreef:Ik ga morgen richting Hellendoorn.
Iemand enig idee waar KP7 en/of 8 is? Ben wel nieuwsgierig welke richting ik op moet rijden.
7 = marle en 8 = den ham,
maar je kunt ook een boekje kopen !!!!!!!!!!!!!!!!
RG-Rallysport schreef:Marco Loman schreef:Wat is de benaming van KP9 en KP10 alvast bedankt!
Even blik op de site werpen en het tijdschema pakken staan ze allemaal op
Marco Loman schreef:Wat is de benaming van KP9 en KP10 alvast bedankt!
RG-Rallysport schreef:Marco Loman schreef:Wat is de benaming van KP9 en KP10 alvast bedankt!
Stonden ze niet bij sorry bij deze de namen![]()
Reggesign en hegeman
RG-Rallysport schreef:Micheal Coers gaat ook super in de 20540 ste algemeen na 3 kp's .........
Han schreef:RG-Rallysport schreef:Micheal Coers gaat ook super in de 20540 ste algemeen na 3 kp's .........
Zal nog wel een correctie komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten