Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor WILS SPORT » ma aug 22, 2011 6:37

Deja vu II (Noortje van Gennip)
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » ma aug 22, 2011 9:43

Sad but very true
JOCHEM HANEGRAAF

Berichtdoor ZZR Fan » ma aug 22, 2011 9:43

Nick41 schreef:Wordt RTL rallyreport gesponsord door door Wevers Motorsport? Ik heb geen Hans Weijs,Dennis Kuipers of Peter van Merksteijn zien langs komen in de uitzending vanmiddag...strange! :roll:

Weijs zat wel degelijk in de uitzending.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor steven16V » ma aug 22, 2011 9:57

ZZR Fan schreef:
Nick41 schreef:Wordt RTL rallyreport gesponsord door door Wevers Motorsport? Ik heb geen Hans Weijs,Dennis Kuipers of Peter van Merksteijn zien langs komen in de uitzending vanmiddag...strange! :roll:

Weijs zat wel degelijk in de uitzending.

:wink: ja 2 seconden
steven16V

Berichtdoor Patrickdeh » ma aug 22, 2011 10:40

Moeten de beelden van peter en dennis niet aangeleverd worden door WRC zelf?
Misschien dat Hans daar ook bijhoort ivm zijn connectie met VW-motorsport?

Ik heb de uitzending nog niet gezien, maar sloot ie niet af met: Volgende week meer (oid).
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor 2rallyman1 » ma aug 22, 2011 11:03

Patrickdeh schreef:Moeten de beelden van peter en dennis niet aangeleverd worden door WRC zelf?
Misschien dat Hans daar ook bijhoort ivm zijn connectie met VW-motorsport?

Ik heb de uitzending nog niet gezien, maar sloot ie niet af met: Volgende week meer (oid).

Frank is zelf ook aanwezig geweest met Robert van Donderdag tot Zaterdag... Dus ze hebben echt wel beelden van Weijs, Kuipers etc......
2rallyman1

Berichtdoor Patrickdeh » ma aug 22, 2011 11:10

2rallyman1 schreef:Frank is zelf ook aanwezig geweest met Robert van Donderdag tot Zaterdag... Dus ze hebben echt wel beelden van Weijs, Kuipers etc......

De uitzendrechten liggen bij Motors TV.

Vandaar dat ik denk dat ze niet zomaar wat mogen uitzenden.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor ijsbeer » zo aug 28, 2011 15:40

Jammer dat Rally Report alleen de uitslag verteld over de geweldige prestatie van Hans Weijs tijdens WRC Germany zonder hem niet eens ff in beeld te brengen in actie.

Money issue weer....:(
ijsbeer

Berichtdoor stefan » zo aug 28, 2011 15:46

ijsbeer schreef:Jammer dat Rally Report alleen de uitslag verteld over de geweldige prestatie van Hans Weijs tijdens WRC Germany zonder hem niet eens ff in beeld te brengen in actie.

Money issue weer....:(

nou, er zaten op de zondag 2 knaapjes bij circus maximus bovenop een pilaar... (ik wist niet dat ze nederlands waren) maar vroeg in het duits of ik er bij kon komen... nein! was wel plek om met 4 personen te zitten, maar lekker arrogant genoeg moesten hun die met hun 2en bezetten. Bleek dus dat ze uit brabant kwamen(hoorde ik aan het taaltje) en denk ook voor hans weijs waren. Erg jammer deze knaapjes, bah!
stefan

Berichtdoor MartijnS » zo aug 28, 2011 16:01

Ok.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor ijsbeer » zo aug 28, 2011 16:06

stefan schreef:nou, er zaten op de zondag 2 knaapjes bij circus maximus bovenop een pilaar... (ik wist niet dat ze nederlands waren) maar vroeg in het duits of ik er bij kon komen... nein! was wel plek om met 4 personen te zitten, maar lekker arrogant genoeg moesten hun die met hun 2en bezetten. Bleek dus dat ze uit brabant kwamen(hoorde ik aan het taaltje) en denk ook voor hans weijs waren. Erg jammer deze knaapjes, bah!

Denken is niet zeker weten en dan nog heeft Hans zelf hier niets mee te maken. Dus beetje aparte redenering vind ik.
ijsbeer

Berichtdoor stefan » zo aug 28, 2011 16:13

najah, ik had het idee dat ze fans waren van Hans, daarom de link. Hans kan er natuurlijk niets aan doen, maar vond het niet echt sociaal van die 2
stefan

Berichtdoor Holkers » zo aug 28, 2011 16:23

Wat een totale berg onzin Stefan, wat een gemiep. Als je de held wil uithangen, had dat dan tegen die 2 knaapjes op die pilaar lopen roepen ipv iemand totaal buiten je eigen sores erbij te halen. Beetje laag
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor stefan » zo aug 28, 2011 16:46

Holkers schreef:Wat een totale berg onzin Stefan, wat een gemiep. Als je de held wil uithangen, had dat dan tegen die 2 knaapjes op die pilaar lopen roepen ipv iemand totaal buiten je eigen sores erbij te halen. Beetje laag

ik hoef niet de held uit te hangen, daar gaat het niet om. ik vind het juist laag dat een een ander een mooi zicht ontneemt terwijl ik ruimte genoeg is.maargoed, zal er over ophouden;)!
stefan

Berichtdoor 2rallyman1 » zo aug 28, 2011 16:57

stefan schreef:
Holkers schreef:Wat een totale berg onzin Stefan, wat een gemiep. Als je de held wil uithangen, had dat dan tegen die 2 knaapjes op die pilaar lopen roepen ipv iemand totaal buiten je eigen sores erbij te halen. Beetje laag

ik hoef niet de held uit te hangen, daar gaat het niet om. ik vind het juist laag dat een een ander een mooi zicht ontneemt terwijl ik ruimte genoeg is.maargoed, zal er over ophouden;)!

Nee joh, gooi het er ff uit! Dat is beter :)
2rallyman1

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia