Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Nick41 schreef:Wordt RTL rallyreport gesponsord door door Wevers Motorsport? Ik heb geen Hans Weijs,Dennis Kuipers of Peter van Merksteijn zien langs komen in de uitzending vanmiddag...strange!

ZZR Fan schreef:Nick41 schreef:Wordt RTL rallyreport gesponsord door door Wevers Motorsport? Ik heb geen Hans Weijs,Dennis Kuipers of Peter van Merksteijn zien langs komen in de uitzending vanmiddag...strange!
Weijs zat wel degelijk in de uitzending.
Patrickdeh schreef:Moeten de beelden van peter en dennis niet aangeleverd worden door WRC zelf?
Misschien dat Hans daar ook bijhoort ivm zijn connectie met VW-motorsport?
Ik heb de uitzending nog niet gezien, maar sloot ie niet af met: Volgende week meer (oid).
2rallyman1 schreef:Frank is zelf ook aanwezig geweest met Robert van Donderdag tot Zaterdag... Dus ze hebben echt wel beelden van Weijs, Kuipers etc......
ijsbeer schreef:Jammer dat Rally Report alleen de uitslag verteld over de geweldige prestatie van Hans Weijs tijdens WRC Germany zonder hem niet eens ff in beeld te brengen in actie.
Money issue weer....
stefan schreef:nou, er zaten op de zondag 2 knaapjes bij circus maximus bovenop een pilaar... (ik wist niet dat ze nederlands waren) maar vroeg in het duits of ik er bij kon komen... nein! was wel plek om met 4 personen te zitten, maar lekker arrogant genoeg moesten hun die met hun 2en bezetten. Bleek dus dat ze uit brabant kwamen(hoorde ik aan het taaltje) en denk ook voor hans weijs waren. Erg jammer deze knaapjes, bah!
Holkers schreef:Wat een totale berg onzin Stefan, wat een gemiep. Als je de held wil uithangen, had dat dan tegen die 2 knaapjes op die pilaar lopen roepen ipv iemand totaal buiten je eigen sores erbij te halen. Beetje laag
stefan schreef:Holkers schreef:Wat een totale berg onzin Stefan, wat een gemiep. Als je de held wil uithangen, had dat dan tegen die 2 knaapjes op die pilaar lopen roepen ipv iemand totaal buiten je eigen sores erbij te halen. Beetje laag
ik hoef niet de held uit te hangen, daar gaat het niet om. ik vind het juist laag dat een een ander een mooi zicht ontneemt terwijl ik ruimte genoeg is.maargoed, zal er over ophouden;)!
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten