Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:vanaf september dus geen WRC meer in op m'n digitale ZIGGO pakket...
want men heeft bij ZIGGO besloten om per 1/9/2011 de digitale pakketten anders in te delen, waardoor MotorsTV in het duurste pakket komt, TV Extra.
da's bijna 14 euro per maand boven het standaard pakket, in tegengestelling tot de ongeveer 4 euro per maand dat ik tot op heden betaalde voor het sportpakketje met o.a. MotorsTV en Eurosport2.
en als er in dat EXTRA pakket nu ook nog andere interessante zenders zaten, maar wat moeten we hier met RTL Lounge, E Entertainment, 5 extra documentairezenders, 7 extra tekenfilmzenders en nog meer ballast...
nee, er zitten wel 6 zenders in het basispakket waar ik geen woord van versta: TV5, France2, RaiUno, TVE, TRT Turk, Arte etc...
gemiste kans, ik baal als het stekker, maar ik ga geen 14 euro per maand extra betalen voor 1 zender, da's meer dan 370 gulden per jaar, zou opa zeggen
gelukkig hebben we YouTube nog op internet...
Davekuh schreef:zit nu toch hard te denken aan digitale tv van UPC...zit ook motorstv bij...ook rond de 100 zenders voor rond de 18 euro...
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten