oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor MartijnS » zo jul 03, 2011 11:13

Laatste twee toevallig niet onverhard af bij Luyksgestel ELE?
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor hans vermeer » zo jul 03, 2011 11:29

Zou best kunnen, maar de foto's zaten tussen m'n Hellendoornfoto's :oops:

De foto van Van de Marel in de Escort heb ik zeker te weten ergens in Brabant gemaakt 8)
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor antoine » zo jul 03, 2011 11:50

MartijnS schreef:Laatste twee toevallig niet onverhard af bij Luyksgestel ELE?


Lijkt er wel op.. het stukje verhard tussen de 2 onverhard stroken (vlieterdijk) Echter die boederij op de achtergrond komt mij niet bekend voor op die plaats.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor MartijnS » zo jul 03, 2011 12:14

Weet niet of deze foto werkt zo, maar dat lijkt er toch verdacht veel op en is zeker bij Luyksgestel :)

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5670_n.jpg
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor antoine » zo jul 03, 2011 12:27

Het kan natuurlijk een verkeken beeld zijn met de mate van inzoemen. Ik zal morgen eens gaan kijken :)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Jef Koopman » zo jul 03, 2011 15:55

MartijnS schreef:Weet niet of deze foto werkt zo, maar dat lijkt er toch verdacht veel op en is zeker bij Luyksgestel :)

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5670_n.jpg
.

:D
Jef Koopman
 
Berichten: 137
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:47
Woonplaats: Naast de buren

Berichtdoor Thibaud » zo jul 03, 2011 22:20

De eerste van de 3 foto's is misschien van de Sezoens Rally 1996 ?
Thibaud
 
Berichten: 376
Geregistreerd: za aug 09, 2008 11:11
Woonplaats: Maillen

Berichtdoor mantaboy » ma jul 04, 2011 6:50

Nee, de eerste foto met de Escort is tijdens de van Donge en de Roo rally rondom Roosendaal/Achtmaal.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Peer » ma jul 04, 2011 7:11

Dat was ook mijn idee, maar lastig te zeggen er zijn niet veel aanknopingspunten.
Heb wel een idee maar dat betreft een proef die ooit maar 1 jaar verreden is en of dat in dat jaar was (1993/4) waag ik dan weer te betwijfelen.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor hans vermeer » ma jul 04, 2011 9:06

mantaboy schreef:Nee, de eerste foto met de Escort is tijdens de van Donge en de Roo rally rondom Roosendaal/Achtmaal.


Daar ben ik ook wel vaak geweest, maar ik denk dat het eerder is geweest bij één van de ELE-edities, maar zoals Thibaud opperde, sluit ik de Sezoensrally ook niet uit.

Ik weet ook niet meer wanneer Jan v.d. Marel is overgestapt van de Sierra naar de Escort. Volgens mij was dat vrij laat t.o.v. bijvoorbeeld Eddy van de Hoorn die het rally-seizoen van 1992 al met de Escort over de rally-paden vloog.
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor antoine » ma jul 04, 2011 9:27

Sezoensrally..

Afbeelding

en jouw foto..

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor antoine » ma jul 04, 2011 9:33

Het rallyschild lijkt me ook wit van kleur..
Circuit der kempen is dat misschien een mogelijkheid of anders zoals JP zei de van Donge en de Roo rally
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Holkers » ma jul 04, 2011 9:36

Lijkt me een ander jaar zelfs. Sponsoring is anders (groter op onderste foto) en het nummerbord is ook wat aan de grote kant.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor mantaboy » ma jul 04, 2011 10:55

Dit was in het jaar dat hij met een startnummer ergens in de 90 reed.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor hans vermeer » ma jul 04, 2011 10:55

Ik geloof dat ik toch nog eens goed moet gaan zoeken in een doos met negatieven. Wellicht dat ik daar meer opnamen kan vinden, zodat eea te vergelijken is :lol:
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron