oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor mantaboy » vr jul 01, 2011 7:26

31 E.J. Bolderheij Evert Bolderheij N01318 NL Maarten van Eijk -1658 NL Nissan Primera 2.0GT N3


Jammer dat die auto niet lang gereden heeft.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor hans vermeer » vr jul 01, 2011 7:38

Wat een paar fototjes, al niet losmaakt, super :D
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor metisse » vr jul 01, 2011 8:48

hans vermeer schreef:Wat een paar fototjes, al niet losmaakt, super :D



Vette opgestoken duim (staat niet tussen de emotions dus maar zo :wink: )
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor michel uit berg » vr jul 01, 2011 11:00

Ton Van Spanje schreef:Matthy,

Die BMW heeft amper onderhoud nodig. Af en toe dat er een limburger onder moet kruipen,

Afbeelding

maar voor de rest? Probleemloos na de (laatste :wink: ) revisie.


ach jeetje, volgens mij ben ik in het echt knapper 8)
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor hans vermeer » vr jul 01, 2011 13:12

metisse schreef:
hans vermeer schreef:Wat een paar fototjes, al niet losmaakt, super :D



Vette opgestoken duim (staat niet tussen de emotions dus maar zo :wink: )


Thanks Matthy :lol:

Ik was vanmorgen even een bakkie doen bij een kennis die net klaar is met de opbouw van dit ouwetje :roll:

Afbeelding

Als het van het weekend geen weer is om buiten te zijn dan heb ik nog wat
fotowerk in petto :shock: Klein stukje ELE 92 en Circuit des Ardennes van 92[/img]
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor JoostS » vr jul 01, 2011 13:28

Die kennis heeft wel smaak als het om auto's gaat. 8) :D *kijkt naar achtergrond*
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor hans vermeer » vr jul 01, 2011 14:05

Das van z'n buurman 8)
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Jan Kamphuis » vr jul 01, 2011 15:16

Het spreekwoord gaat dus ook weer op:
een "goede buur(man)"is beter dan een verre vriend :D
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor hans van altena » vr jul 01, 2011 18:56

hans vermeer schreef:Wat een paar fototjes, al niet losmaakt, super :D


Je ziet het wel ! Een paar foto's worden gevolgd door pagina's reaktie's !
Het "historisch"gebeuren blijft ( voor jong en "ons" ) altijd leuk en interessant.
De meeste foto's die ik de laatste tijd zie komen van jouw kant , er moeten er echter nog meer zijn die foto's van die periode hebben ( '80-90'-er jaren)
Was vroeger een van de weinigen met een video-camera, maar heb genoeg fotografen gezien ( wel of niet pers ) .
Zie alleen weinig van die foto's.
=== dus : laat maar komen !! ====
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor hans van altena » vr jul 01, 2011 18:58

P.S. per abuis groter lettertype gebruikt : dat is voor "ons" die toe zijn aan een leesbrilletje !!! 8)
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jul 01, 2011 20:22

hans van altena schreef:P.S. per abuis groter lettertype gebruikt : dat is voor "ons" die toe zijn aan een leesbrilletje !!! 8)


In het bericht zelf kun je de lettergrootte nog aanpassen. Even op wijzigen drukken en dan aanpassen, moet volgens mij wel lukken.

Mbt je opmerking over foto's die er nog rondzwerven, vraag ik me af of de mensen die toen langs de baan stonden zich A. nog met de sport bezighouden en B. of al die oudjes de diverse fora volgen?

Vanaf half jaren 70 ben ik bijna overal wel bij geweest, maar fotografeerde amper. Voor een groot gedeelte omdat ik me toen bezighield met het servicen van een rallyauto en omdat fotograferen mij toen geen bal interesseerde. Volgens mij zijn er hier meer van die oudjes, die zich in die tijd wel bezig hielden met rijden of sleutelen, maar niet langs de proef stonden.

Maar ik zal nog wel eens snuffelen in mijn plakboeken. Van het team waar ik actief in was heb ik onlangs wel de plakboeken ingescant, maar dan zal ik toch moeten vragen of ik die foto's mag gebruiken. Daar nog buiten gelaten dat er een aantal bij zitten die indertijd zijn afgenomen van professionals. Hoe zit dat met copyright, na al die jaren?
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor mantaboy » vr jul 01, 2011 20:58

michel uit berg schreef:ach jeetje, volgens mij ben ik in het echt knapper 8)


Dat klopt, gelukkig gaat een oudere BMW bijna nooit stuk. Dat is met de oudere Opels wel anders die hier soms aan de dam komen. :roll: :oops:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor hans van altena » vr jul 01, 2011 21:07

Ton Van Spanje schreef:v. Hoe zit dat met copyright, na al die jaren?

Copyright ? , welk copyright


:D :D :D
Gewoon publiceren , die OUWE hap ! :D
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Trofeo » vr jul 01, 2011 21:33

Op YouTube kwam ik een filmpje tegen van de jump bij Den Ham - 1993. Tijdens deze proef ( http://youtu.be/UxITgDmG7Vs ) heb ik ook foto's gemaakt en hier een collage van gemaakt:

Afbeelding

Er zijn vast nog wel meer foto's uit die jaren van de Jump :)
Avatar gebruiker
Trofeo
 
Berichten: 11
Geregistreerd: vr apr 08, 2011 18:51
Woonplaats: Schoonebeek

Berichtdoor Holkers » vr jul 01, 2011 22:02

hans van altena schreef:
Ton Van Spanje schreef:v. Hoe zit dat met copyright, na al die jaren?

Copyright ? , welk copyright


:D :D :D
Gewoon publiceren , die OUWE hap ! :D


zucht, daarom moet Ton het ook vragen omdat er mensen zijn die er 'vrijer' mee omgaan dan gebruikelijk is.

Ton, je kunt de foto's tonen met de naam van de fotograaf erbij. Mocht de fotograaf contact met je (of met ons, kan ook) opnemen dat hij/zij dat niet wil kun je het er altijd vanaf halen. Copyrights verlopen niet.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron