Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor official No. 27768 » ma jun 20, 2011 8:09

Was inderdaad weer een diverse en goede aflevering!
(Er zitten trouwens geen "gepeperde" uitspraken meer in die in ons rallylandje soms veel stof deden opwaaien en nu is er ook mogelijkheid je eigen filmpje in te sturen en naamsvermelding te krijgen, prima).
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor mantaboy » ma jun 20, 2011 8:26

Word tijd dat er een filmpje ingestuurd word met gepeperde uitspraken. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor peugeot206GT » ma jun 20, 2011 16:06

official No. 27768 schreef:Was inderdaad weer een diverse en goede aflevering!
(en nu is er ook mogelijkheid je eigen filmpje in te sturen en naamsvermelding te krijgen, prima).


Ik heb na aanleiding van de vorige uitzending een mail gestuurd naar RTL over het gebruiken van mijn beeldmaterialen. (en het weghalen van mijn logo)
Wat denkje, je krijgt natuurlijk geen reactie terug.

En over naamsvermeling vind ik het nog matig, ze zeggen alleen deze uitspraak. "Gefillmt door 1 van de kijkers van Rallyreport" Lekker makkelijk.
Avatar gebruiker
peugeot206GT
 
Berichten: 356
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 12:49
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Sponsor » ma jun 20, 2011 16:18

TWENGELTJE schreef:Frank zal binnenkort wel een paar bonsai boompjes in de tuin krijgen :wink:


:lol: 8) ...
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor
 
Berichten: 624
Geregistreerd: wo jan 25, 2006 19:41
Woonplaats: twente

Berichtdoor TurboCharged » ma jun 20, 2011 16:51

Ik was net de herhaling aan het kijken van RallyReport,

toen ik over de crash van peter vM Jr. leesde dacht ik dat het nog wel meeviel
maar toen ik net de beelden zag was het eerste wat ik zei ''Teering ey'' :shock:
je kon toch wel de paniek zien bij eddy en ook peter.

ik hoop op een spoedig herstel
Racing and Rallying is like sex, All men think their good at it :lol:

Turbo Lag: the number of seconds your opponent thinks he's winning :twisted:
Avatar gebruiker
TurboCharged
 
Berichten: 147
Geregistreerd: ma sep 13, 2010 21:59
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor ExTaxi » ma jun 20, 2011 21:16

vanmorgen vertelde een collega van me dat op Radio 1 een Nederlandse rally-fotograaf was geweest om te praten over het WRC, wie is dat geweest dan?
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor Robert_ » ma jun 20, 2011 21:22

Erik van 't Land. :wink:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Avatar gebruiker
Robert_
 
Berichten: 662
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 9:30
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor ExTaxi » ma jun 20, 2011 21:27

en dan staat dat fragmentje nog niet eens hier? :D
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

Berichtdoor w rohaan » za jun 25, 2011 22:57

irc ieper nu op eurosport te zien
Avatar gebruiker
w rohaan
 
Berichten: 108
Geregistreerd: di sep 01, 2009 21:11
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor Codieo » za jun 25, 2011 23:01

Met Rallymedia vlag in beeld :lol:

Goede reclame heren!
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Cinq-Power » za jun 25, 2011 23:06

Zag een bekende Escort voorbij komen tijdens het intervieuw van Basso

Op het allerlaats ook nog Kobus voorbij zien schuiven....
Laatst bijgewerkt door Cinq-Power op za jun 25, 2011 23:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor JoostS » za jun 25, 2011 23:07

Codieo schreef:Met Rallymedia vlag in beeld :lol:

Goede reclame heren!

Wij waren er dit jaar niet.
Of maakt iemand anders reclame voor ons? :lol:
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor sjaak wrx » zo jun 26, 2011 10:34

dat was een vlag met rallymaten wel goed kijken :lol:
Avatar gebruiker
sjaak wrx
 
Berichten: 56
Geregistreerd: do maart 05, 2009 10:09
Woonplaats: vlaardingen

Berichtdoor 2rallyman1 » zo jun 26, 2011 13:30

sjaak wrx schreef:dat was een vlag met rallymaten wel goed kijken :lol:


ahh de van Eldik aanhangers :)
2rallyman1
 
Berichten: 933
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:02
Woonplaats: Kampen

Berichtdoor w rohaan » zo jun 26, 2011 20:25

irc ieper nu 21.30 uur op eurosport
Avatar gebruiker
w rohaan
 
Berichten: 108
Geregistreerd: di sep 01, 2009 21:11
Woonplaats: rijssen

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast